Memòria de la xarxa: “Docència per a la Capacitació: assignatures de la competència lingüística (valencià)”
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10045/51301
Título: | Memòria de la xarxa: “Docència per a la Capacitació: assignatures de la competència lingüística (valencià)” |
---|---|
Autor/es: | Baile López, Eduard | Beltran i Calvo, Vicent | Càmara Sempere, Hèctor | Escolano i López, Josep Manuel | Guardiola i Savall, Maria Isabel | Maestre-Brotons, Antoni | Montesinos Antón, Esther | Montserrat Buendia, Sandra | Segura-Llopes, Carles |
Grupo/s de investigación o GITE: | Literatura Catalana Medieval (LICATMED) | DIAVAL | Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) | FRASYTRAM | Traducció de Clàssics Valencians a Llengües Europees. Estudis Literaris, Lingüístics i Traductològics Comparats |
Centro, Departamento o Servicio: | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana |
Palabras clave: | Llengua catalana | Valencià | Guia docent | Primària | Infantil |
Área/s de conocimiento: | Filología Catalana |
Fecha de publicación: | 2015 |
Editor: | Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación |
Cita bibliográfica: | Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente [Recurso electrónico] / coordinadores, José Daniel Alvarez Teruel, María Teresa Tortosa Ybáñez, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE), 2015. ISBN 978-84-617-3914-1, pp. 1087-1101 |
Resumen: | Com a conseqüència directa de la nova ‘Capacitació per a l’Ensenyament en Valencià’ (orde 17/2013), cal engegar un procés de creació d’assignatures o de reestructuració i fusió d’altres per a establir l’itinerari que condueix a la consecució d’aquest mèrit lingüístic obligatori per a la docència en llengua pròpia al País Valencià. En el primer dels casos, s’hi troba el naixement de dues assignatures denominades ‘Llengua Catalana II per a l’Educació Infantil’ i ‘Llengua Catalana II per a l’Educació Primària’, que complementaran els elements de llengua d’ús presents fins ara només en sengles assignatures de primer any al si dels graus esmentats. Per aquest motiu, tot atenent a la implantació imminent d’aquestes LC II en el pla d’estudis d’Infantil i de Primària de la Universitat d’Alacant, presentem la memòria que fa crònica del procés que ens hi ha conduït amb èxit, fent-hi èmfasi en les decisions preses quant als continguts o la metodologia, juntament amb altres factors essencials com ara les eines d’aprenentatge, la tipologia de pràctiques o l’avaluació. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/51301 |
ISBN: | 978-84-617-3914-1 |
Idioma: | cat |
Tipo: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Derechos: | © Del texto: los autores; © De esta edición: Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) |
Versión del editor: | http://hdl.handle.net/10045/44926 |
Aparece en las colecciones: | INV - DIAVAL - Capítols de Llibres INV - EXPLANAT - Capítols de Llibres Docencia - Redes ICE - Capítulos de Libros INV - LICATMED - Capítols de Llibres INV - FRASYTRAM - Capítulos de Libros INV - TRACLAVAL - Capítols de Llibres INV - GRLC - Treballs sobre Literatura del Jo |
Archivos en este ítem:
Archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
2015_Redes-UA-Mejora-Docente_55.pdf | 112,9 kB | Adobe PDF | Abrir Vista previa | |
Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.