Docència per a l’obtenció del certificat de Capacitació en valencià a través dels estudis de Grau de Mestre: assignatures de competència professional

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/51267
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Docència per a l’obtenció del certificat de Capacitació en valencià a través dels estudis de Grau de Mestre: assignatures de competència professional
Autor/es: Escandell, Dari | Arronis Llopis, Carme | Baldaquí-Escandell, Josep-Maria | Borja i Sanz, Joan | Brotons Rico, Vicent | Esteve Guillén, Anna | Francés-Díez, Àngels | Francés Mira, Maria Jesús | Marcillas Piquer, Isabel | Segura-Llopes, Carles | Vidal Lloret, Vicent
Grupo/s de investigación o GITE: Estudis Transversals: Literatura i altres Arts en les Cultures Mediterrànies | Recerca de la Literatura Contemporània | Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) | DIAVAL
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana
Palabras clave: Capacitació | Assignatures transversals | Itineraris | Graus de Mestre | Valencià
Área/s de conocimiento: Filología Catalana
Fecha de publicación: 2015
Editor: Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación
Cita bibliográfica: Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente [Recurso electrónico] / coordinadores, José Daniel Alvarez Teruel, María Teresa Tortosa Ybáñez, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE), 2015. ISBN 978-84-617-3914-1, pp. 1278-1300
Resumen: El present article resumeix a grans trets les tasques dutes a terme des de la Xarxa «Docència per a la capacitació en valencià: assignatures de competència professional» (3003), motivades en essència per una sèrie de canvis en la legislació educativa que han obligat a reformular algunes de les assignatures dels itineraris de Capacitació que s’ofereixen dins els plans d’estudis de Mestre de la Facultat d’Educació. En aquestes línies es detalla allò més ressenyable quant al disseny i procés de confecció de les guies docents de dues noves assignatures transversals d’impartició imminent (curs acadèmic 2014-2015) que substituiran el gruix de l’optativitat en valencià impartida pel Departament de Filologia Catalana dins les titulacions de Grau d’Educació Infantil i Grau d’Educació Primària de la Universitat d’Alacant. També s’hi descriu la reorientació d’una altra assignatura ―en aquest cas, de formació bàsica i exclusiva de l’àmbit de l’educació infantil―, arran també dels canvis en l’optativitat adés advertits. En suma: s’hi detalla el seguiment reglat i continuat d’aquests processos per tal de garantir la correcta reestructuració dels continguts i la resta d’elements (requisits lingüístics, pràctiques sense encavallaments, processos de seguiment, criteris d’avaluació, etc.) que integren cada guia docent.
URI: http://hdl.handle.net/10045/51267
ISBN: 978-84-617-3914-1
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/bookPart
Derechos: © Del texto: los autores; © De esta edición: Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE)
Versión del editor: http://hdl.handle.net/10045/44926
Aparece en las colecciones:INV - ET - Capítols de Llibres
INV - GRLC - Treballs sobre Literatura del Jo
INV - DIAVAL - Capítols de Llibres
INV - EXPLANAT - Capítols de Llibres
Docencia - Redes ICE - Capítulos de Libros

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnail2015_Redes-UA-Mejora-Docente_67.pdf259,13 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.