L'ensenyament problematitzat de la física quàntica en batxillerat com a instrument de millora de l'aprenentatge

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/50556
Full metadata record
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMartínez Torregrosa, Joaquín-
dc.contributor.authorSavall Alemany, Francisco-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicases
dc.date.accessioned2015-10-26T11:39:32Z-
dc.date.available2015-10-26T11:39:32Z-
dc.date.created2015-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-07-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/50556-
dc.languagecates
dc.publisherUniversidad de Alicantees
dc.rightsLicencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0es
dc.subjectEnseñanza problematizadaes
dc.subjectInvestigación guiadaes
dc.subjectModeloses
dc.subjectFísica cuánticaes
dc.subjectEmisión y absorción de radiaciónes
dc.subject.otherDidáctica y Organización Escolares
dc.subject.otherDidáctica de las Ciencias Experimentaleses
dc.titleL'ensenyament problematitzat de la física quàntica en batxillerat com a instrument de millora de l'aprenentatgees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
Appears in Collections: Doctoral theses

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnailtesi_savall_alemany.pdf18,81 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons