L'ensenyament problematitzat de la física quàntica en batxillerat com a instrument de millora de l'aprenentatge

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/50556
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: L'ensenyament problematitzat de la física quàntica en batxillerat com a instrument de millora de l'aprenentatge
Autors: Savall Alemany, Francisco
Director de la investigació: Martínez Torregrosa, Joaquín
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicas
Paraules clau: Enseñanza problematizada | Investigación guiada | Modelos | Física cuántica | Emisión y absorción de radiación
Àrees de coneixement: Didáctica y Organización Escolar | Didáctica de las Ciencias Experimentales
Data de creació: 2015
Data de publicació: 2015
Data de lectura: 9-de juliol-2015
Editor: Universidad de Alicante
URI: http://hdl.handle.net/10045/50556
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Apareix a la col·lecció: Tesis doctorals

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailtesi_savall_alemany.pdf18,81 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons