Guía temática de Marketing y Publicidad

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/47169
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Guía temática de Marketing y Publicidad
Títol alternatiu: Guia temàtica de Màrqueting i Publicitat
Autors: Biblioteca de Económicas
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Biblioteca Universitaria
Paraules clau: Biblioteca de Económicas | Guías temáticas | Marketing | Publicidad | Biblioteca d'Econòmiques | Guies temàtiques | Màrqueting | Publicitat
Data de publicació: 1-de juny-2015
URI: http://hdl.handle.net/10045/47169
Idioma: spa | cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/other
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: Institucional - Biblioteca Universitaria - Folletos y Carteles

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailguia-tematica-marketing-y-publicidad.pdf235,18 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons