Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 5, n. 2 (2014)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/43440
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 5, n. 2 (2014)
Autors: Revista Mediterránea de Comunicación
Paraules clau: Comunicación
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2014
Editor: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citació bibliogràfica: Revista Mediterránea de Comunicación. 2014, 5(2): 213 p.
URI: http://hdl.handle.net/10045/43440
ISSN: 1989-872X
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/other
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://mediterranea-comunicacion.org/
Apareix a la col·lecció: Revista Mediterránea de Comunicación - 2014, Vol. 5, N. 2

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailReMedCom_05_02.pdf11,27 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia
ReMedCom_05_02.epub2,29 MBePubObrir
ReMedCom_05_02.mobi1,43 MBMobiObrir


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons