|
Dossier: Les TIC a l’aula
Índex
Les TIC a l’aula: una realitat — Montserrat Buendia, Sandra; Hernández, Pep
Competències mediàtiques a l’IES Dr. Balmis d’Alacant — Escolano i López, Josep Manuel
Formación TIC del profesorado para garantizar el éxito en la integración de la tecnología — Pico, Silvia
Lectura i TIC: l’ús de les TIC per al treball de les lectures d’obres literàries proposades a l’alumnat — Moral Reig, Ignasi
Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum — Sáez Cuenca, M. Teresa
@live, un projecte de premsa escrita trilingüe — Romero Riera, María Carmen
Lliures volen: el blog com a espai lingüístic. Un treball sociolingüístic transversal amb alumnat de segon de batxillerat — Doménech, Oreto
Treball per projectes amb TIC a l’educació primària — Devesa Zamora, Maria del Carmen
Juguem a definir la ciència: recursos per treballar el lèxic acadèmic col·laborativament — Estopà, Rosa
Dormint entre les TIC — Tudón i Donat, Laura
Miscel·lània
Interferència i préstec en la literatura popular — Armangué i Herrero, Joan
Cap a una bibliografia musical de Màrius Torres — Ferrando Morales, Àngel Lluís
Ressenyes
Ressenya de Les trobades. 25 anys d’Escola Valenciana, de Víctor Labrado (Andana Llibres, 2011, 174 pàgines) — Escolano i López, Josep Manuel
Ressenya de Conéixer Benimantell, de Josep Martines, Vicent Martines i Juan P. Martínez (ed.) (Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, Alacant, 2013, 286 pàgines) — Francés Mira, Maria Jesús
Ressenya d’Erotisme i tabús en l’etnopoètica, d’Anna Francés i Jaume Guiscafrè (ed.) (Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert - Arxiu de Tradicions de l’Alguer – Grup d’Estudis Etnopoètics, Alacant-l’Alguer-Barcelona, 2013, 300 pàgines) — Llopis i Alarcon, Moisés
Ressenya de Nova reflexió sobre l’obra d’Enric Valor, de Gemma Lluch i Josep M. Baldaquí (curadors) (Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana, Alacant, 2011, 146 pàgines) — Vidal Lloret, Vicent |