INV - COSOCO - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 101
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessHernandez-Ruiz_2021_DocCiencInf.pdf.jpg10-Jun-2021El patrimonio publicitario como recurso creativo en la pandemia del coronavirus en España: la campaña “Reciclar da vida” de EcovidrioHernández-Ruiz, Alejandra
Open accessSanchez-SanSegundo_etal_2021_Nutrients.pdf.jpg30-Jun-2021The Role of BMI, Body Fat Mass and Visceral Fat in Executive Function in Individuals with Overweight and ObesitySanchez-SanSegundo, Miriam; Zaragoza Martí, Ana; Martín Llaguno, Iciar, et al
Open accessMedina-Aguerrebere_etal_2021_HarvardDeustoBusinessRes.pdf.jpg29-May-2021Building meaningful brands through social media: a case study about hospitalsMedina Aguerrebere, Pablo; González-Pacanowski, Antonio; Medina, Eva
EmbargoedVillaplana-Aparicio_etal_2021_Profesional-de-la-Informacion_eng.pdf.jpg31-May-2021Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ viewVilaplana Aparicio, María J.; Martín Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Open accessGonzalez-Pacanowski_etal_2021_Hypertext-net.pdf.jpgMay-2021Optimización de la comunicación hospitalaria en redes sociales: Análisis y estrategias de engagementGonzález-Pacanowski, Antonio; Medina Aguerrebere, Pablo; Medina, Eva, et al
Open accessPerona-Paez_etal_2020_EPI.pdf.jpg28-Dec-2020Construcción del relato informativo audiovisual y su impacto sobre la reputación de la radio y la televisiónPerona Páez, Juan José; Barbeito Veloso, María Luz; Hernández-Ruiz, Alejandra, et al
Open accessMedina-Aguerrebere_etal_2020_HarvardDeustoBusinessRes.pdf.jpg1-Dec-2020Promoting Pharmaceutical Companies’ Reputation through Facebook: the case of SpainMedina Aguerrebere, Pablo; González-Pacanowski, Antonio; Medina, Eva
Open accessMedina-Aguerrebere_etal_2020_ProfInform.pdf.jpg4-Dec-2020Online reputation management by cancer hospitals: A systematic literature review in the USA and SpainMedina Aguerrebere, Pablo; González-Pacanowski, Antonio; Medina, Eva
Open accessBarbeito-Veloso_etal_2020_EstudMensajePeriod.pdf.jpg29-Oct-2020El tratamiento de los contenidos periodísticos y su influencia en la reputación de la prensa española: la campaña electoral de noviembre de 2019 como estudio de casoBarbeito Veloso, María Luz; Perona Páez, Juan José; Rodríguez Prieto, Victoria, et al
Open accessGonzalez-Diaz_etal_2020_Nutrients.pdf.jpg29-Oct-2020How Is Functional Food Advertising Understood? An Approximation in University StudentsGonzález-Díaz, Cristina; Vilaplana Aparicio, María J.; Iglesias-García, Mar
Open accessHernandez-Ruiz_2020_Adicciones_esp.pdf.jpg2020La protección al consumidor en las webs de juego online de los operadores con licencia en EspañaHernández-Ruiz, Alejandra
Open accessMedina_Aguerrebere_etal_2020_RevEspComunSalud.pdf.jpg2020Stakeholders’ participation in hospitals’ branding initiatives on social media: a proposal model for building collective brandsMedina Aguerrebere, Pablo; González-Pacanowski, Antonio; Medina, Eva
Open accessPerez-Femenia_Iglesias-Garcia_2020_Zer.pdf.jpg2020La radio escolar como mediadora en el aprendizaje del uso del móvil en la adolescenciaPérez-Femenía, Esther; Iglesias-García, Mar
Open accessPapi-Galvez_etal_2020_EPI_eng.pdf.jpg6-Jun-2020Digital transformation in the advertising industry from a gender perspective: an analysis of the top agenciesPapí-Gálvez, Natalia; Hernández-Ruiz, Alejandra; Lopez-Berna, Sonia
Open access2020_Lopezosa_etal_REDC.pdf.jpg2020Experiencia de búsqueda en cibermedios: análisis comparativo de diarios nativos digitalesLopezosa, Carlos; Iglesias-García, Mar; González-Díaz, Cristina, et al
Open access2019_Vilaplana-Aparicio_etal_Hipertext_esp.pdf.jpgNov-2019La comunicación de la innovación realizada por empresas españolas en 2016 y 2017 a través de las redes sociales digitalesVilaplana Aparicio, María J.; Iglesias-García, Mar; Martín Llaguno, Marta
Open access2019_Vilaplana_Martin_RevEspacios.pdf.jpg31-Mar-2019Productividad científica en España sobre las ayudas de I+D+iVilaplana Aparicio, María J.; Martín Llaguno, Marta
Open access2018_Gonzalez_Medina_RevEspComSalud.pdf.jpg2018Las apps en la identidad digital hospitalaria: implicaciones en la reputación y tendenciasGonzález-Pacanowski, Antonio; Medina Aguerrebere, Pablo
Open access2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgAug-2018Communication of innovation through online mediaVilaplana Aparicio, María J.; Iglesias-García, Mar; Martín Llaguno, Marta
Embargoed2018_Vilaplana_etal_DYNA.pdf.jpgMay-2018Obligaciones de comunicación para empresas receptoras de ayudas de I+D+iVilaplana Aparicio, María J.; Martín Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 101