Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 1, n. 1 (2010)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/33029
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 1, n. 1 (2010)
Autors: Revista Mediterránea de Comunicación
Paraules clau: Comunicación
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2010
Editor: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Citació bibliogràfica: Revista Mediterránea de Comunicación [En línea]. Año 1 (2010). ISSN 1989-872X, 212 p. [Fecha de consulta: 2-10-2013] <http://www.rmedcom.org/>
URI: http://hdl.handle.net/10045/33029
ISSN: 1989-872X
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/other
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 3.0
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://mediterranea-comunicacion.org/
Apareix a la col·lecció: Revista Mediterránea de Comunicación - 2010, Año 1

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailReMedCom_01_01.pdf6,8 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons