Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Habilidades, Competencias e Instrucción
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Artículos de Revistas
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Capítulos de Libros
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-8 de 8.
Anterior
pàgina
1
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
27-de setembre-2016
Differences in Learning Strategies, Goal Orientations, and Self-Concept between Overachieving, Normal-Achieving, and Underachieving Secondary Students
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
2016
Underachievement in Compulsory Secondary Education: a comparison of statistical methods for identification in Spain
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
2017
Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
Veas, Alejandro
;
López-López, José Antonio
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
2014
Psychometric properties of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
4-de març-2016
Estimation of the Proportion of Underachieving Students in Compulsory Secondary Education in Spain: An Application of the Rasch Model
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
de desembre-2016
Identificación y establecimiento de las características motivacionales y actitudinales de los estudiantes con rendimiento académico menor de lo esperado según su capacidad (underachievement)
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Veas, Alejandro
22-d’octubre-2019
Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary Students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
21-de setembre-2018
Mediation Analysis of the Relationship Between Educational Capital, Learning Capital, and Underachievement Among Gifted Secondary School Students
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
O'Reilly, Colm
;
Ziegler, Albert
Descobreix
Autor
7
Gilar-Corbi, Raquel
7
Miñano, Pablo
7
Veas, Alejandro
1
López-López, José Antonio
1
O'Reilly, Colm
.
Autor -
següent >
Paraules clau
2
Compulsory Secondary Education
2
Educación Secundaria Obligatoria
2
Overachievement
1
Academic achievement
1
Aciotope model of giftedness
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
1
2019
1
2018
1
2017
4
2016
1
2014
Llengua
7
Anglés
1
Espanyol