Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Habilidades, Competencias e Instrucción
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Artículos de Revistas
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Capítulos de Libros
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-10 de 25.
Anterior
pàgina
1
2
3
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
de gener-2012
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
2015
Evaluación de la competencia emocional de los estudiantes en la Educación Superior
Pozo-Rico, Teresa
;
Ostafii, Valeriu
;
Gilar-Corbi, Raquel
9-de desembre-2015
Academic Achievement in Early Adolescence: The Influence of Cognitive and Non-Cognitive Variables
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
d’agost-2016
The Influence of Gender, Intellectual Ability, Academic Self-Concept, Self-Regulation, Learning Strategies, Popularity and Parent Involvement in Early Adolescence
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
2014
Orientaciones de meta en estudiantes de la Facultad de Educación de Alicante
Jover Mira, Irene
;
Navas, Leandro
;
Holgado Tello, Francisco Pablo
de març-2012
An explanatory model of academic achievement based on aptitudes, goal orientations, self-concept and learning strategies
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
2015
Multiculturalidad y trabajo en valores con el alumnado universitario a través del desarrollo de competencias socioemocionales
Pozo-Rico, Teresa
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Ostafii, Valeriu
1-de setembre-2017
Análisis de la actividad laboral de los estudiantes universitarios y de sus efectos sobre el rendimiento académico
Simón, Hipólito
;
Casado-Díaz, José M.
;
Castejón, Juan Luis
24-de novembre-2020
Academic Achievement and Failure in University Studies: Motivational and Emotional Factors
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
Castejón, Juan Luis
;
Sánchez, Tarquino
;
Sandoval-Palis, Iván
;
Vidal, Jack
2019
Barreras para practicar actividad física extraescolar, el autoconcepto físico, las orientaciones de meta y el rendimiento académico en educación física
Giner Mira, Ismael
;
Navas, Leandro
;
Holgado Tello, Francisco Pablo
;
Soriano Llorca, José Antonio
;
Ramírez Molina, Saúl
Descobreix
Autor
16
Castejón, Juan Luis
16
Gilar-Corbi, Raquel
10
Miñano, Pablo
8
Veas, Alejandro
7
Navas, Leandro
.
Autor -
següent >
Paraules clau
14
Rendimiento académico
6
Higher education
3
Academic motivation
3
Compulsory secondary education
3
Emotional intelligence
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
6
2020 - 2024
16
2010 - 2019
3
1992 - 1999
Llengua
15
Anglés
12
Espanyol
Centre, unitat o servei
25
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...