Buscar


Filtros actuales:



Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 18.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abierto2016_Castejon_etal_FrontPsychol.pdf.jpg27-sep-2016Differences in Learning Strategies, Goal Orientations, and Self-Concept between Overachieving, Normal-Achieving, and Underachieving Secondary StudentsCastejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro; Miñano, Pablo
Acceso abierto2016_Veas_etal_EJIHPE.pdf.jpg2016Underachievement in Compulsory Secondary Education: a comparison of statistical methods for identification in SpainVeas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo
Acceso restringido2017_Veas_etal_EducationalStudies_final.pdf.jpg4-abr-2017Comparative analysis of academic grades in compulsory secondary education in Spain using statistical techniquesVeas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Castejón, Juan Luis
Acceso abierto2017_Veas_etal_Psicothema.pdf.jpg2017Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysisVeas, Alejandro; López-López, José Antonio; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Castejón, Juan Luis
Acceso restringido2016_Minano_etal_Measurement_and_Evaluation_in_Counseling_and_Development_final.pdf.jpg21-mar-2016The SAAS-R: A New Instrument to Assess the School Attitudes of Students with High and Low Academic Achievement in SpainMiñano, Pablo; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro
Acceso restringido2015_Veas_etal_JGenPsych_final.pdf.jpg9-dic-2015Academic Achievement in Early Adolescence: The Influence of Cognitive and Non-Cognitive VariablesVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo
Acceso abierto2016_Veas_etal_FrontPsychol.pdf.jpg4-mar-2016Estimation of the Proportion of Underachieving Students in Compulsory Secondary Education in Spain: An Application of the Rasch ModelVeas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Castejón, Juan Luis
Acceso abierto2016_Castejon_etal_EJEP.pdf.jpgdic-2016Identificación y establecimiento de las características motivacionales y actitudinales de los estudiantes con rendimiento académico menor de lo esperado según su capacidad (underachievement)Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Veas, Alejandro
Acceso abierto2017_Veas_etal_AnPsicol.pdf.jpgene-2017Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidactica_final.pdf.jpgene-2019Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académicoVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel