Buscar


Filtros actuales:

Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 10.
  • Anterior página
  • 1
  • Siguiente página
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso restringidoDefending.pdf.jpgnov-2002Defending constructivism in science educationGil Pérez, Daniel; Guisasola Aranzábal, Jenaro; Moreno González, Antonio; Cachapuz, Antonio; Pessoa de Carvalho, Anna M.; Martínez-Torregrosa, Joaquín; Salinas, Julia; Valdés, Pablo; González, Eduardo; Duch, Anna Gené; Dumas-Carré, Andrée; Tricárico, Hugo; Gallego, Rómulo
Acceso restringidoScEd diferencial.pdf.jpgfeb-2006Mathematics in physics education: scanning historical evolution of the differential to find a more appropriate model for teaching differential calculus in physicsMartínez-Torregrosa, Joaquín; López Gay, Rafael; Gras Martí, Albert
Acceso abiertoPhysRevPhysEducRes.12.010132.pdf.jpg25-may-2016Identifying student and teacher difficulties in interpreting atomic spectra using a quantum model of emission and absorption of radiationSavall Alemany, Francisco; Domenech Blanco, Josep Lluís; Guisasola Aranzábal, Jenaro; Martínez-Torregrosa, Joaquín
Acceso abierto2013_Navarro_IJSE.pdf.jpg8-nov-2013Evolutionary Maps: A new model for the analysis of conceptual development, with application to the diurnal cycleNavarro Pastor, Manuel
Acceso abierto2018_Martinez-Torregrosa_etal_JBSE.pdf.jpgfeb-2018In-depth Teaching as Oriented-Research about Seasons and the Sun/Earth Model: Effects on Content Knowledge Attained by Primary TeachersMartínez-Torregrosa, Joaquín; Limiñana, Rubén; Menargues Marcilla, María Asunción; Colomer Barberá, Rafael
Acceso abierto2019_Savall-Alemany_etal_PhysRevPhysEducRes.pdf.jpg24-oct-2019Problem-based structure for a teaching-learning sequence to overcome students’ difficulties when learning about atomic spectraSavall Alemany, Francisco; Guisasola Aranzábal, Jenaro; Rosa Cintas, Sergio; Martínez-Torregrosa, Joaquín
Acceso abiertoNicolas-Castellano_etal_2021_EnsCiencias.pdf.jpg2-ago-2021¿Es factible cambiar la enseñanza de las ciencias en primaria?Nicolás Castellano, Carolina; Limiñana, Rubén; Menargues Marcilla, María Asunción; Rosa Cintas, Sergio; Martínez-Torregrosa, Joaquín
Acceso restringidoSavall-Alemany_etal_2021_PhysEduc_final.pdf.jpg24-feb-2021The construction of a water clock: a proposal for teaching fluid physics in introductory coursesSavall Alemany, Francisco; Esparza García, Miriam; Rosa Cintas, Sergio; Martínez-Torregrosa, Joaquín
Acceso abiertoNicolas-Castellano_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg28-jul-2023Sustainable Change in Primary Science Education: From Transmissive to Guided Inquiry-Based TeachingNicolás Castellano, Carolina; Limiñana, Rubén; Menargues Marcilla, María Asunción; Rosa Cintas, Sergio; Martínez-Torregrosa, Joaquín
Acceso abiertoNicolas-Castellano_etal_2023_JPhysConfSer.pdf.jpg2023Is it possible to reach a sustainable change in Science Teaching at primary schools? A plan for achieving itNicolás Castellano, Carolina; Limiñana, Rubén; Menargues Marcilla, María Asunción; Martínez-Torregrosa, Joaquín