Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 230.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoGilar_EJREP_2007_eng.pdf.jpg2007How in-training Secondary Education teachers think: avenues for interventionPérez Sánchez, Antonio Miguel; Gilar-Corbi, Raquel; González Gómez, Carlota
Acceso abiertoCastejon_Gilar_Perez_Psicothema_2006.pdf.jpg2006Complex learning: the role of knowledge, intelligence, motivation and learning strategiesCastejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Pérez Sánchez, Antonio Miguel
Acceso abiertoGilar_Anales_Psicologia_2012.pdf.jpgene-2012A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and MathematicsMiñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis
Acceso restringido2015_Ingles_etal_MECD_final.pdf.jpgoct-2015School Anxiety Inventory–Short Version: Factorial Invariance and Latent Mean Differences Across Gender and Age in Spanish AdolescentsInglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel; Marzo, Juan C.; Martínez-Monteagudo, Mari Carmen; Estévez, Estefanía
Acceso abierto2014_Delgado_etal_Estudios-Psicologia_final.pdf.jpg30-abr-2014Subclinical social anxiety and academic performance in adolescence: analysis of theoretical and practical implicationsDelgado, Beatriz; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2016_Castejon_etal_FrontPsychol.pdf.jpg27-sep-2016Differences in Learning Strategies, Goal Orientations, and Self-Concept between Overachieving, Normal-Achieving, and Underachieving Secondary StudentsCastejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro; Miñano, Pablo
Acceso abierto2016_Ingles_etal_FrontPsychol.pdf.jpg14-sep-2016Profiles of Perfectionism and School Anxiety: A Review of the 2 × 2 Model of Dispositional Perfectionism in Child PopulationInglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo
Acceso abierto2016_Veas_etal_EJIHPE.pdf.jpg2016Underachievement in Compulsory Secondary Education: a comparison of statistical methods for identification in SpainVeas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo
Acceso abierto2018_Sanmartin_etal_FrontPsychol.pdf.jpg23-mar-2018Positive and Negative Affect Schedule-Short Form: Factorial Invariance and Optimistic and Pessimistic Affective Profiles in Spanish ChildrenSanmartín, Ricardo; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Díaz Herrero, Ángela; Granados, Lucía; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2018_Gonzalvez_etal_IntJEduRes_final.pdf.jpg2018A cluster analysis of school refusal behavior: Identification of profiles and risk for school anxietyGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Fernández-Sogorb, Aitana; García-Fernández, José Manuel