Busca


Filtres actuals:



Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-10 de 27.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2016_Ingles_etal_FrontPsychol.pdf.jpg14-de setembre-2016Profiles of Perfectionism and School Anxiety: A Review of the 2 × 2 Model of Dispositional Perfectionism in Child PopulationInglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo
Acceso abierto2018_Sanmartin_etal_FrontPsychol.pdf.jpg23-de març-2018Positive and Negative Affect Schedule-Short Form: Factorial Invariance and Optimistic and Pessimistic Affective Profiles in Spanish ChildrenSanmartín, Ricardo; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Díaz Herrero, Ángela; Granados, Lucía; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2018_Gonzalvez_etal_IntJEduRes_final.pdf.jpg2018A cluster analysis of school refusal behavior: Identification of profiles and risk for school anxietyGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Fernández-Sogorb, Aitana; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2018_Vicent_etal_FrontBehavNeurosci.pdf.jpg30-de gener-2018Aggression Profiles in the Spanish Child Population: Differences in Perfectionism, School Refusal and AffectVicent, María; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Gonzálvez, Carolina; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2018_Gonzalvez_etal_PsycholSchs_final.pdf.jpgd’abril-2018Academic self‐attributions for success and failure in mathematics and school refusalGonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Inglés, Cándido J.; Aparicio-Flores, María del Pilar; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2015_Ingles_etal_EJEP.pdf.jpgde juny-2015Current status of research on school refusalInglés, Cándido J.; Gonzálvez, Carolina; García-Fernández, José Manuel; Vicent, María; Martínez-Monteagudo, Mari Carmen
Acceso abierto2013_Garcia-Fernandez_EJREP.pdf.jpg2013Attitudes towards disability in education through the SSCI (2000-2011): a topical and bibliometric analysisGarcía-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Mañas-Viejo, Carmen
Acceso restringido2017_Vicent_etal_PAID_final.pdf.jpg1-de juliol-2017Perfectionism and aggression: Identifying risk profiles in childrenVicent, María; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Gonzálvez, Carolina; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2017_Sanmartin_etal_JChildFamStud_final.pdf.jpg28-de novembre-2017Impact of Affective Profiles on School Refusal in a Spanish Sample of Primary EducationSanmartín, Ricardo; Inglés, Cándido J.; Gonzálvez, Carolina; Vicent, María; Ruiz Esteban, Cecilia; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2016_Gonzalvez_etal_FrontPsychol.pdf.jpg26-de desembre-2016School Refusal Assessment Scale-Revised: Factorial Invariance and Latent Means Differences across Gender and Age in Spanish ChildrenGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Kearney, Christopher A.; Vicent, María; Sanmartín, Ricardo; García-Fernández, José Manuel