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AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoOrgiles-Amoros_etal_2024_JHRM_final.pdf.jpg27-nov-2023Twitter killed the media star: a historical evolution of marketing communication used by Spanish universitiesOrgilés Amorós, Macarena; Ruiz Moreno, Felipe; Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio, et al
Acceso abiertoTorres-Moraga_etal_2024_JDestinatMarketingManag.pdf.jpg29-ene-2024Tourscape role in tourist destination sustainability: A path towards revisitTorres-Moraga, Eduardo; Rodríguez-Sánchez, Carla; Alonso-Dos-Santos, Manuel, et al
Acceso abiertoInvestigaciones_Turisticas_27_03.pdf.jpgene-2024¿Conoces a tu Buyer Persona? Identifica a tu cliente para mejorar tu estrategia de Inbound MarketingRomero Montero, Andrés; Sellers Rubio, Ricardo; Cely Álvarez, Adriana
Acceso abiertoSharma_etal_2023_JTravelRes_final.pdf.jpg29-dic-2023The Effect of Tangible Promotions on an Intangible EnvironmentSharma, Abhinav; Santa María Beneyto, María Jesús; Nicolau, Juan Luis
Acceso abiertoMartinez-Navarro_etal_2023_JHistResMarketing_final.pdf.jpg14-dic-2023Mapping the evolution of tourism research: the Spanish caseMartínez-Navarro, Jesús; Campayo Sánchez, Fernando; Ostrovskaya, Liudmila
Acceso abiertoSancho-Esper_etal_2024_AHTR.pdf.jpg7-dic-2023Environmental Sustainability at Destination Level: The Role of Tourist Citizenship BehaviorSancho-Esper, Franco; Rodríguez-Sánchez, Carla; Torres-Moraga, Eduardo
Acceso abiertoSanchez_etal_2023_Water.pdf.jpg27-nov-2023Barriers and Motivators of Household Water-Conservation Behavior: A Bibliometric and Systematic Literature ReviewSánchez, Carolina; Rodríguez-Sánchez, Carla; Sancho-Esper, Franco
Acceso abiertoEspinosa-Blasco_etal_2023_ApplMathNonlinearSci.pdf.jpg31-oct-2023Unlocking the secrets of Spain’s R&D subsidies: An advanced analysis of applicant companiesEspinosa Blasco, Mónica; Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe, et al
Acceso abiertoVives_Ostrovskaya_2023_TourismEconomics_accepted.pdf.jpg29-sep-2023Exploring the impact of hotel attributes and services on price and revenue: A hedonic pricing model approach with a focus on internal and external segmentation and repeat customersVives, Aldric; Ostrovskaya, Liudmila
Acceso abiertoIvars-Baidal_etal_2023_IntJContempHospitManag_accepted.pdf.jpg23-mar-2023Smart tourism city governance: exploring the impact on stakeholder networksIvars-Baidal, Josep; Casado-Díaz, Ana B.; Navarro-Ruiz, Sandra, et al
Acceso abiertoRomero-Montero_etal_2023_EnlighteningTourism.pdf.jpg7-sep-2023Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 yearsRomero Montero, Andrés; Sellers Rubio, Ricardo; Cely Álvarez, Adriana
Acceso abiertoEscario_etal_2023_ChildYouthServRev.pdf.jpg16-sep-2023A quantitative analysis of factors related to adolescent cybervictimization in Spain: A multilevel logistic regression approachEscario, José-Julián; Rodríguez-Sánchez, Carla; Sancho-Esper, Franco, et al
Acceso abiertoSanchez_etal_2023_IntRevPublicNonprofitMark.pdf.jpg6-sep-2023Are advertising campaigns for water conservation in Latin America persuasive? A mixed-method approachSánchez, Carolina; Bianchi, Enrique Carlos; Rodríguez-Sánchez, Carla, et al
Acceso abiertoRodriguez-Sanchez_2023_IntRevPublicNonprofitMark.pdf.jpg2-ago-2023The role of social marketing in achieving the planet sustainable development goals (SDGs)Rodríguez-Sánchez, Carla
Acceso restringidoNicolau_etal_2024_CurrIssTourism_final.pdf.jpg6-may-2023Assessing the effects of interaction with attractions and types of visit on day trippers’ satisfactionNicolau, Juan Luis; Casado-Díaz, Ana B.; Navarro-Ruiz, Sandra
Acceso abiertoEspinosa-Blasco_etal_2023_JKnowlEcon.pdf.jpg18-mar-2023New Insights on the Allocation of Innovation Subsidies: A Machine Learning ApproachEspinosa Blasco, Mónica; Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe, et al
Acceso abiertoPenagos-Londono_etal_2022_WEP.pdf.jpg17-nov-2022Consistency of expert product reviews: an application to wine guidesPenagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe; Sellers Rubio, Ricardo, et al
Acceso abiertoSellers-Rubio_etal_2022_TotQualityManagBusinessExcel_final.pdf.jpg16-ago-2022Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factorSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco; Campayo Sánchez, Fernando
Acceso abiertoPenagos_etal_2023_IntJWineBusinessRes_final.pdf.jpg9-may-2022Modelling the group dynamics in the wine industryPenagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe; Sellers Rubio, Ricardo
Acceso abiertoGarulo-Ramon_etal_2022_Pasos.pdf.jpg28-abr-2022La externalización de los servicios de información turística en el contexto de la COVID‑19Garulo Ramón, Carlos; Díez Sánchez, Juan José; Sellers Rubio, Ricardo
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