Experiencia de Educación usando mandos de respuesta remota (clickers)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/20665
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Experiencia de Educación usando mandos de respuesta remota (clickers)
Autors: Nájera López, Alberto | Villalba Montoya, José Manuel | Arribas Garde, Enrique | Beléndez, Augusto
Grups d'investigació o GITE: Holografía y Procesado Óptico | GITE - Física, Óptica y Telecomunicaciones
Centre, Departament o Servei: Universidad de Castilla-La Mancha. Departamento de Ciencias Médicas | Universidad de Castilla-La Mancha. Departamento de Física Aplicada | Universidad de Alicante. Departamento de Física, Ingeniería de Sistemas y Teoría de la Señal | Universidad de Alicante. Instituto Universitario de Física Aplicada a las Ciencias y las Tecnologías
Paraules clau: Clickers | Docencia participativa | Evaluación por pares | Física | Medicina
Àrees de coneixement: Física Aplicada
Data de creació: de juny-2011
Data de publicació: 20-de juny-2011
Descripció: Presentación realizada en las IV Jornadas de Docencia del Departamento de Matemáticas, Universidad de Castilla-La Mancha, Toledo, 20 de junio de 2011.
Patrocinadors: Parte de este trabajo ha sido financiado por el Vicerrectorado de Tecnología e Innovación Educativa de la Universidad de Alicante (GITE-09006-UA).
URI: http://hdl.handle.net/10045/20665
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ingeniería y Arquitectura - Recursos Educativos
Docencia - Ciencias - Recursos Educativos
INV - GHPO - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
GITE - FOT - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailIV_Jornadas_Docencia_DeptMat_UCLM_Toeledo_2011.pdf4,88 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons