Distribució Comercial: Capítol 5. Formats comercials: detallistes (I)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/19141
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Distribució Comercial: Capítol 5. Formats comercials: detallistes (I)
Authors: De-Juan-Vigaray, María D.
Research Group/s: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Subject: Distribución Comercial
Studies: Diplomatura en Ciencias Empresariales | Licenciatura en Economía | Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas
Code: 7217 | 9132
Keywords: Distribució comercial | Màrqueting | Merchandising | Grans superfícies | Canal | Formats comercials | Fabricants | Majorista | Detalliste | Servei | Client | Logística | Localització | Aspectes étics | Aspectes legals | Comerç
Knowledge Area: Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 25-Oct-2011
Abstract: La segona part. Formats de distribució comercial: detallistes amb establiment. És important distingir les fórmules comercials; d'aquesta manera les empreses poden identificar els seus competidors així com noves oportunitats de mercat.
URI: http://hdl.handle.net/10045/19141
Language: cat
Tipe: info:eu-repo/semantics/lecture
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Appears in Collections:Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones
GITE - TYCEA-BLE - Presentaciones
GITE - MEDOEE - Presentaciones
GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail05_distrib_comerc_dejuan.pdf1,18 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons