Revistas - Revista Alicantina de Estudios Ingleses - 2010, No. 23

Navegar
Suscribirse a esta colección para recibir un correo electrónico diario de las nuevas adiciones RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Items de colección (Ordenado por Fecha de envio en orden Descendente): 1 a 18 de 18
Items
AccesoFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertonov-2010The Edgar Allan Poe Review. FALL 2009 VOLUME X, NUMBER 2Molina Plaza, Silvia
Acceso abiertonov-2010Spain’s Long Shadow: The Black Legend, Off-Whiteness, and Anglo-American Empire. María DeGuzmán. Minneapolis: University of Minnesota Press, 2005. Pp. ix + 372.Heil, Jenny
Acceso abiertonov-2010Busfield, Andrea. Born. Under a Million Shadows. London: Black Swan, 2009Phillips, Bill
Acceso abiertonov-2010ReviewsRevista alicantina de estudios ingleses
Acceso abiertonov-2010Translation: "Un átomo a otro"McCabe, Brian; Aliaga Lavrijsen, Jessica (trad.)
Acceso abiertonov-2010Retro-Victorianism and the simulacrum of art in Will Self's Dorian: An imitationYebra Pertusa, José María
Acceso abiertonov-2010Dominican-American auto-ethnographies: considering the boundaries of self-representation in Julia Álvarez and Junot DíazIbarrola Armendariz, Aitor
Acceso abiertonov-2010Adeline Mowbray, or, the bitter acceptance of woman's fateDíaz Bild, Aída
Acceso abiertonov-2010Violence in the Brothers Grimm's fairy tales: a corpus-based approachAlcantud Díaz, María
Acceso abiertonov-2010Exploring the washback effects of a high-stakes English test on the teaching of English in Spanish upper secondary schoolsAmengual Pizarro, Marian
Acceso abiertonov-2010Self-assessment based on language learning outcomes: a study with first year engineering studentsDurán Escribano, Pilar; Pierce McMahon, Joana
Acceso abiertonov-2010Teaching for autonomy: what do the students think?Wilkinson, Ruth
Acceso abiertonov-2010The emergent role of mind-mapping in CLIL instruction: textual cognitive resources in engineering lecturesSancho Guinda, Carmen
Acceso abiertonov-2010The collaborative approach in content and language integrated learningCarrió Pastor, María Luisa; Perry, David
Acceso abiertonov-2010Corpus linguistics and its aplications in higher educationFuster Márquez, Miguel; Clavel Arroitia, Begoña
Acceso abiertonov-2010Setting and agenda for English for academic and professional purposes in SpainStuart, Keith; Botella Trelis, Ana
Acceso abiertonov-2010English as an academic lingua francaFaber, Pamela
Acceso abiertonov-2010Research on Teaching in English: Secondary and Higher Education. Where have we been and where are we going?Morell, Teresa; Aleson-Carbonell, Marian; Tabuenca Cuevas, María Felicidad
Items de colección (Ordenado por Fecha de envio en orden Descendente): 1 a 18 de 18