Busca


Filtres actuals:




Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-9 de 9.
  • Anterior pàgina
  • 1
  • Següent pàgina
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2014_Tur_etal_RLCS.pdf.jpg2014Especialización y revistas académicas españolas de ComunicaciónTur-Viñes, Victoria; López-Sánchez, Carmen; García del Castillo Rodríguez, José Antonio; López Ornelas, Maricela; Monserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgde maig-2018How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in SpainVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgd’agost-2018Communication of innovation through online mediaVilaplana-Aparicio, Maria J.; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta
Acceso abiertoVillaplana-Aparicio_etal_2021_Profesional-de-la-Informacion_eng.pdf.jpg31-de maig-2021Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ viewVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Acceso abiertoCastello-Martinez_2020_RLCS_esp.pdf.jpg30-de juliol-2020Las asignaturas de creatividad y estrategia en los Grados en Comunicación en EspañaCastello-Martinez, Araceli
Acceso abierto2019_Fernandez-Poyatos_etal_RLCS_esp.pdf.jpg9-de maig-2019La cocina de producto: seña de identidad y recurso de comunicación en la alta restauración en EspañaFernández-Poyatos, M. Dolores; Aguirregoitia Martínez, Ainhoa; Bringas Rábago, Nora Leticia
Acceso abiertoCastello-Martinez_etal_2023_RLCS.pdf.jpg3-de maig-2023La comunicación persuasiva y los propósitos sociales de las marcas: realidades y retos en el diseño de estrategias creativasCastello-Martinez, Araceli; Monserrat-Gauchi, Juan; Brigas, Joaquim
Acceso abiertoMartinez-Sala_etal_2023_ProfInfo_eng.pdf.jpg30-de novembre-2023Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty: exploring their relationship regarding healthy eating in the fast food sectorMartínez-Sala, Alba-María; Monserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen
Acceso abiertoCarreton-Ballester_etal_2023_ProfInfo_eng.pdf.jpg10-de novembre-2023Social responsibility of Spanish universities for sustainable relationshipsCarretón-Ballester, Carmen; Quiles-Soler, Mari Carmen; Lorenzo-Sola, Francisco