Search


Current filters:


Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open access2014_Tur_etal_DoxaComunicacion.pdf.jpg2014Corporate social responsibility and Pink Ribbon Campaigns. The case of the Spanish beauty and fashion brandsTur-Viñes, Victoria; Llopis-Ripoll, Carolina; Monserrat-Gauchi, Juan
Restricted accessQuality_of_pharmaceutical_advertising.pdf.jpg7-Aug-2012Quality of pharmaceutical advertising and gender bias in medical journals (1998-2008): a review of the scientific literatureCambronero Saiz, Belén; Ruiz-Cantero, María Teresa; Papí-Gálvez, Natalia
Open access2015_Fernandez_Valero_CuadTurismo.pdf.jpg2015Carteles, publicidad y territorio: la creación de la identidad turística en España (1929-1936)Fernández-Poyatos, M. Dolores; Valero Escandell, José Ramón
Open accessHRT Advertising.pdf.jpg16-Mar-2010Hormone Replacement Therapy advertising: sense and nonsense on the web pages of the best-selling pharmaceuticals in SpainChilet Rosell, Elisa; Martín Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa; Alonso Coello, Pablo
Open access2015_Martin_Navarro_REIS_esp.pdf.jpg2015La segregación vertical y horizontal en las agencias de publicidad antes y después de la ley de igualdad de mujeres y hombresMartín Llaguno, Marta; Navarro Beltrá, Marián
Open accessComunicar-41-Navarro-Martín-105-114.pdf.jpg1-Sep-2013Análisis bibliométrico de la investigación sobre mujer y publicidad: diferencias en medios impresos y audiovisualesNavarro Beltrá, Marián; Martín Llaguno, Marta
Open access2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgMay-2018How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in SpainVilaplana Aparicio, María J.; Martín Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Open access2015_Lopez-Berna_etal_Comm&Soc.pdf.jpg2015The regulation of professional advertising practices in Spain, 1988–2013Lopez-Berna, Sonia; Martín Llaguno, Marta; Papí-Gálvez, Natalia
Open access2017_Segarra-Saavedra_etal_RLCS.pdf.jpg28-Jul-2017Branded webserie como estrategia comunicativa. Estudio de caso de #EncuentraTuLugarSegarra-Saavedra, Jesús; Tur-Viñes, Victoria; Pino Romero, Cristina del
Open accessgender_portrayals.pdf.jpg2012Gender portrayals in food commercials: a content analysis of Spanish television advertisementsEspinar-Ruiz, Eva; González-Díaz, Cristina