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Buscar "Investigación" por Autor Sellers Rubio, Ricardo
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Autor/es
ene-2024
¿Conoces a tu Buyer Persona? Identifica a tu cliente para mejorar tu estrategia de Inbound Marketing
Romero Montero, Andrés
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Cely Álvarez, Adriana
7-sep-2023
Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 years
Romero Montero, Andrés
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Cely Álvarez, Adriana
17-nov-2022
Consistency of expert product reviews: an application to wine guides
Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio
;
Ruiz Moreno, Felipe
;
Sellers Rubio, Ricardo
, et al
16-ago-2022
Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factor
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Campayo Sánchez, Fernando
9-may-2022
Modelling the group dynamics in the wine industry
Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio
;
Ruiz Moreno, Felipe
;
Sellers Rubio, Ricardo
28-abr-2022
La externalización de los servicios de información turística en el contexto de la COVID‑19
Garulo Ramón, Carlos
;
Díez Sánchez, Juan José
;
Sellers Rubio, Ricardo
2022
¿Aprendiendo a arriesgar? Estrategias de respuesta a exámenes tipo test a lo largo de la trayectoria académica según el género
Martínez-Navarro, Jesús
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
10-nov-2021
Evaluación de la presencia de los sitios web de turismo de costa de España en los motores de búsqueda
Molina Pérez, Lucía
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
3-ago-2021
Wine ratings and advertising strategies: is there a link?
Sellers Rubio, Ricardo
22-jul-2021
Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
jul-2021
La influencia de los factores políticos en la externalización de servicios de información turística
Garulo Ramón, Carlos
;
Díez Sánchez, Juan José
;
Sellers Rubio, Ricardo
16-feb-2021
Reputation and Advertising of Collective Brand Members in the Wine Industry: The Moderating Role of Market Share
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
1-feb-2021
Brand strategy scope and advertising spending: The more the better?
Sellers Rubio, Ricardo
;
Calderón-Martínez, Aurora
2021
Apostando a aprobar: la influencia del género en las pruebas de evaluación
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
Martínez-Navarro, Jesús
, et al
28-dic-2020
Sustainability in the Beverage Industry: A Research Agenda from the Demand Side
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sellers Rubio, Ricardo
17-dic-2020
The effect of short-term rentals on regional hotel efficiency
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
dic-2020
Understanding in-room water conservation behavior: The role of personal normative motives and hedonic motives in a mass tourism destination
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sancho-Esper, Franco
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
3-nov-2020
Tourists’ water conservation behavior in hotels: the role of gender
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sancho-Esper, Franco
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
, et al
21-oct-2020
Predictors of willingness to pay a price premium for hotels’ water-saving initiatives
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
, et al
oct-2020
A framework for big data analytics in commercial social networks: A case study on sentiment analysis and fake review detection for marketing decision-making
Kauffmann, Erick
;
Peral, Jesús
;
Gil, David
, et al