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Buscar "Investigación" por Autor Mas-Ruiz, Francisco
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Fecha de publicación
Título
Autor/es
16-ago-2022
Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factor
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Campayo Sánchez, Fernando
25-feb-2022
The effect of movie and television placements
Sharma, Abhinav
;
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
23-nov-2021
Global and local corporate social responsibility: a study of foreign entry mode choice in Spanish quoted firms
Mas-Ruiz, Francisco
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sancho-Esper, Franco
, et al
22-jul-2021
Consumption Threshold at Which Virtue Products Become Vice Products: The Case of Beer
Ruiz-Conde, Enar
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Parreño-Selva, Josefa
18-may-2021
Brand Alliances and Stock Reactions
Mas-Ruiz, Francisco
;
Nicolau, Juan Luis
;
Calderón-Martínez, Aurora
16-feb-2021
Reputation and Advertising of Collective Brand Members in the Wine Industry: The Moderating Role of Market Share
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
30-ene-2021
Strategic groups and product differentiation: Evidence from the Spanish airline market deregulation
Ruiz Moreno, Felipe
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
26-feb-2019
Competition in the Spanish domestic airline sector: Market deregulation, switching costs and route cost behaviour
Sancho-Esper, Franco
;
Mas-Ruiz, Francisco
2019
La gamificación como herramienta de motivación, aprendizaje y evaluación en el ámbito de la empresa y el marketing
Sancho-Esper, Franco
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Ostrovskaya, Liudmila
, et al
dic-2018
Strategic group influence on entry mode choices in foreign markets
Mas-Ruiz, Francisco
;
Ruiz-Conde, Enar
;
Calderón-Martínez, Aurora
2018
Estrategias de mejora en la elaboración y evaluación de los TFGs en el área Marketing: La rúbrica como herramienta de auditoría (Cod. 4013)
Sancho-Esper, Franco
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Ostrovskaya, Liudmila
, et al
8-nov-2017
Firm reputation, advertising investment, and price premium: The role of collective brand membership in high-quality wines
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
oct-2017
How Strategic Groups Act Competitively Within and Across Markets
Mas-Ruiz, Francisco
;
Ruiz Moreno, Felipe
27-sep-2017
The effects of price promotion on relative virtue and vice food products
Parreño-Selva, Josefa
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Ruiz-Conde, Enar
2017
Docencia en inglés en estudios de grado de la Facultad de Económicas y Empresariales de la UA
Sancho-Esper, Franco
;
Turino, Francesco
;
Ruiz Moreno, Felipe
, et al
jul-2016
Spanish Domestic Airline Market Structure and Incumbent Cost Response to Market Entry: Direction and Magnitude of Response
Sancho-Esper, Franco
;
Mas-Ruiz, Francisco
2016
Efecto del perfil y dedicación de los docentes sobre la satisfacción y calidad percibida del alumnado de Investigación Comercial
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
;
Palos Ugarte, Luisa
, et al
2016
The effect of collective brand on advertising productivity
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
;
Sellers Rubio, Ricardo
may-2015
Detecting Free Riders in Collective Brands through a Hierarchical Choice Process
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
ene-2015
Economic efficiency of members of protected designations of origin: sharing reputation indicators in the experience goods of wine and cheese
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco