Browsing "Research" by Author Kerslake, Lorraine

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 27  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso restringidoKerslake_2024_EuroJEnglStud_final.pdf.jpg25-Mar-2024Deconstructing human-canine relations in Richard Adams’s The Plague DogsKerslake, Lorraine
Acceso abiertoKerslake_2023_ClimateLiteracyEducation.pdf.jpg8-Feb-2023Reconnecting with Nature through HaikuKerslake, Lorraine
Acceso abiertoEnvironmental-Imagination-and-Wonder-in-Beatrix-Potter.pdf.jpg2022Environmental Imagination and Wonder in Beatrix PotterKerslake, Lorraine
Acceso abiertoIntroduction-Imaginative-Ecologies-Inspiring-Change-through-the-Humanities.pdf.jpg2022Introduction Imaginative Ecologies: Inspiring Change through the HumanitiesVillanueva Romero, Diana; Kerslake, Lorraine; Flys Junquera, Carmen
Acceso restringidoKerslake_2022_Bookbird_final.pdf.jpg2022Aesthetic Entanglements in the Age of the Anthropocene: A Posthuman Reading of Shaun Tan's Tales from the Inner CityKerslake, Lorraine
Acceso abiertoKerslake_2022_ChildLitEduc.pdf.jpg16-Jul-2021Reading The Iron Woman in Times of Crisis as a Tale of HopeKerslake, Lorraine
Acceso restringidoReading-Cats-and-Dogs-Kerslake.pdf.jpg2021Of Mice, Rabbits and Other Companion Species in Beatrix Potter's More than Human WorldKerslake, Lorraine
Acceso restringidoKerslake_2021_ChildLitEduc_final.pdf.jpg19-Oct-2020Ted Hughes: The Importance of Fostering Creative Writing as Environmental EducationKerslake, Lorraine
Acceso restringidoEnvisioning-Change-Kerslake.pdf.jpg2020Revisiting the Myth of Pan: From Neverland to NarniaKerslake, Lorraine
Acceso restringidoGermanic-Myths-Kerslake.pdf.jpg2020In the beginning was Crow: Reinventing and Subverting the Creation MythKerslake, Lorraine
Acceso restringidoConstructing-and-Deconstructing-Orpheus.pdf.jpg2018Constructing and Deconstructing the Complexities of Orpheus in Ted Hughes’s Healing QuestKerslake, Lorraine
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2017-18-162.pdf.jpg2018(4294) Creative Writing: La práctica literaria como recurso de enseñanza del InglésPerni, Remedios; Prieto, Sara; Sánchez Fajardo, José Antonio, et al
Acceso restringidoRepresentaciones-culturales.pdf.jpg2018Reescribiendo nuestras raíces: las fábulas de animales de Ted HughesKerslake, Lorraine
Acceso restringidoVoice-of-Nature-book.pdf.jpg2018The Voice of Nature in Ted Hughes’s Writing for Children. Correcting Culture’s Error. IntroductionKerslake, Lorraine
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2017-18-144.pdf.jpg2018Metodologías emergentes en la Educación SuperiorAgulló Benito, Inmaculada; Agulló Benito, María Dolores; Balteiro, Isabel, et al
Acceso abiertoMemorias-del-programa-redes-i3ce-2016-17_04.pdf.jpg2017Investigación y análisis de las necesidades bibliográficas para la elaboración de trabajos de fin de grado en el ámbito de la literatura en lengua inglesaSánchez-Martí, Jordi; Álvarez Amorós, José Antonio; Álvarez Recio, Leticia, et al
Acceso abiertoInvestigacion-en-docencia-universitaria_45.pdf.jpg2017Elaboración del Trabajo de Fin de Grado en el ámbito de la literatura en lengua inglesa: Análisis de necesidades y prioridadesSánchez-Martí, Jordi; López-Ropero, Lourdes; Kerslake, Lorraine
Acceso abiertothesis_lorraine_joanna_kerslake_young.pdf.jpg2016Correcting Cultures's Error: The Voice of Nature in Ted Hughes's Children's WritingKerslake, Lorraine
Acceso restringidoTransatlantic-Landscapes.pdf.jpg2016From Aesop to Arcadia: Raising Ecocritical Awareness through Talking Animals in Children’s LiteratureKerslake, Lorraine
Acceso abiertoRachel_Carson_TH_Journal.pdf.jpg2016Beyond Rachel Carson’s ‘sense of wonder’: advocating environmental awareness in Ted Hughes’s writing for childrenKerslake, Lorraine