Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 12, n. 2 (2021)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/116077
Full metadata record
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRevista Mediterránea de Comunicación-
dc.date.accessioned2021-06-28T08:39:37Z-
dc.date.available2021-06-28T08:39:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationRevista Mediterránea de Comunicación. 2021, 12(2): 364 p.es_ES
dc.identifier.issn1989-872X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/116077-
dc.languagespaes_ES
dc.languageenges_ES
dc.publisherUniversidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)es_ES
dc.rightsLicencia Creative Commons Reconocimiento 4.0es_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.subject.otherComunicación Audiovisual y Publicidades_ES
dc.titleRevista Mediterránea de Comunicación. Vol. 12, n. 2 (2021)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
dc.peerreviewedsies_ES
dc.relation.publisherversionhttp://mediterranea-comunicacion.org/es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
Appears in Collections:Revista Mediterránea de Comunicación - 2021, Vol. 12, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_12_02.pdf10,47 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons