Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 28-May-2025 | Regional Disparities in Spanish Social Services: An Empirical Assessment Through the European Pillar of Social Rights | Mateo-Perez, Miguel-A; de‐Lucas Murillo‐de‐la‐Cueva, Fernando |
 |  | 8-Mar-2025 | Digital communication and NextGenerationEU European funds: analysis of the web portals of Spanish administrations | Vilaplana-Aparicio, Maria J.; Codina, Lluís; Martín-Llaguno, Marta, et al |
 |  | 8-Mar-2025 | The 2030 Agenda in Spanish universities: sustainability and its communication | Quiles-Soler, Carmen; Carretón-Ballester, Carmen; Lorenzo-Sola, Francisco, et al |
 |  | 7-Mar-2024 | Differences in children’s exposure to television advertising of unhealthy foods and beverages in Spain by socio-economic level | Royo-Bordonada, Miguel Ángel; Cavero-Esponera, Cristina; Romero-Fernández, María Mar, et al |
 |  | 17-Jan-2025 | El videoclip musical narrativo de temática trans en España y la evolución en sus políticas de representación audiovisual | Fernández Torres, Fernando; Iglesias-García, Mar; García-Escrivá, Vicente |
 |  | 23-Dec-2024 | Jóvenes universitarios, alimentación y aplicaciones móviles: una revisión de estudios | López-Martínez, Encarnación; González-Díaz, Cristina; Fortanet, Christian |
 |  | 17-Oct-2024 | Museos y tecnología: El caso del MACA y su interacción con el público | Guijarro-Sánchez, Rocío; Iglesias-García, Mar |
 |  | 2024 | Interactivity strategies and engagement in universities’ social media communication: insights from Latin America, Europe and the United States | Capriotti, Paul; Zeler, Ileana; Martínez-Reig, David |
 |  | 22-Jul-2024 | The figure of the influencer under scrutiny: highly exposed, poorly regulated | González-Díaz, Cristina; Quiles-Soler, Carmen; Quintas Froufe, Natalia |
 |  | 20-Jun-2023 | Técnicas digitales para el estudio de las competencias y perfiles profesionales: el caso de la oferta laboral de SEO | Escandell-Poveda, Raquel; Papí-Gálvez, Natalia; Iglesias-García, Mar |
 |  | 28-Jan-2023 | Competencias profesionales en perfiles digitales: especialistas en posicionamiento web | Escandell-Poveda, Raquel; Papí-Gálvez, Natalia; Iglesias-García, Mar |
 |  | 2011 | El videojuego como soporte publicitario: una aproximación al estudio del advergaming en las marcas de alimentación dirigidas al público infantil en España | González-Díaz, Cristina; Francés Barceló, Maite |
 |  | 2005 | Programación infantil: entre la educación y el entretenimiento | González-Díaz, Cristina |
 |  | 26-Dec-2022 | Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain) | Vilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar |
 |  | 2000 | Per al mesurament de la desigualtat, pobresa i exclusió. Limitacions, propostes tècniques i alternatives | Mateo-Perez, Miguel-A; Penalva-Verdú, Clemente |
 |  | 17-Nov-2022 | Luces y sombras de la Alfabetización mediática en el sistema educativo español. Un camino para alcanzar los objetivos propuestos por Europa | Pérez-Femenía, Esther; Iglesias-García, Mar |
 |  | 3-Oct-2022 | Competences of SEO specialists: a perspective from the labor market. Technical note | Escandell-Poveda, Raquel; Papí-Gálvez, Natalia; Iglesias-García, Mar |
 |  | 22-Sep-2022 | Advertising of foods and beverages in social media aimed at children: high exposure and low control | Meléndez Illanes, Lorena; González-Díaz, Cristina; Álvarez-Dardet, Carlos |
 |  | May-2022 | La comunicación de los influencers veganos en Instagram: el caso español | Romero-Cantero, Tamara; González-Díaz, Cristina; Quintas Froufe, Natalia |
 |  | 31-May-2021 | Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ view | Vilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar |