Docentes y tecnologías: formación en el transcurso de las leyes educativas

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/109589
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Docentes y tecnologías: formación en el transcurso de las leyes educativas
Autors: García Vidal, Marcos | Ponce Gea, Ana Isabel | Rico Gómez, María Luisa | Sola Reche, José María
Grups d'investigació o GITE: España del Siglo XX: II República, Franquismo y Democracia
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicas
Paraules clau: TIC | Leyes educativas | Planes de estudio
Àrees de coneixement: Teoría e Historia de la Educación
Data de publicació: 2020
Editor: UMA Editorial
Citació bibliogràfica: García Vidal, Marcos, et al. “Docentes y tecnologías: formación en el transcurso de las leyes educativas”. En: Colomo Magaña, Ernesto, et al. (coords.). La tecnología como eje del cambio metodológico. Málaga: UMA Editorial, 2020. ISBN 978-84-1335-052-3, pp. 1321-1324
URI: http://hdl.handle.net/10045/109589
ISBN: 978-84-1335-052-3
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/bookPart
Drets: Esta obra está sujeta a una licencia Creative Commons: Reconocimiento - No comercial - SinObraDerivada (cc-by-nc-nd): http://creativecommons.org/licences/by-nc-nd/3.0/es
Revisió científica: si
Versió de l'editor: https://hdl.handle.net/10630/19862
Apareix a la col·lecció: INV - España del Siglo XX - Capítulos de Libros
INV - GIDTAC - Capítulos de Libros

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailGarcia-Vidal_etal_Tecnologia-como-Eje-Cambio-Metodologico.pdf891,17 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons