Search


Current filters:
Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 45.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessRLCS_art918EN.pdf.jpg20-Dec-2010Evaluation of the protagonist-antagonist dichotomy in Spanish television content targeting childrenLópez-Sánchez, Carmen; Tur-Viñes, Victoria; García del Castillo Rodríguez, José Antonio
Open access2015_Garcia-del-Castillo_etal_JSubstAbuse.pdf.jpg4-Sep-2015Social Representation of Alcohol in PerspectiveGarcía del Castillo Rodríguez, José Antonio; García del Castillo López, Álvaro; López-Sánchez, Carmen; Dias, Paulo C.
Open access2018_Ramos-Soler_etal_Comunicar_esp.pdf.jpg1-Jul-2018Percepción de riesgo online en jóvenes y su efecto en el comportamiento digitalRamos-Soler, Irene; López-Sánchez, Carmen; Torrecillas-Lacave, Teresa
Open access2014_Tur_etal_RLCS.pdf.jpg2014Especialización y revistas académicas españolas de ComunicaciónTur-Viñes, Victoria; López-Sánchez, Carmen; García del Castillo Rodríguez, José Antonio; López Ornelas, Maricela; Monserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen
Open access2014_Monserrat-Gauchi_etal_Observatorio-OBS.pdf.jpg2014Structures, Systems and Organizational Communication Processes in Franchises in times of crisis: the Spanish caseMonserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen; González-Díaz, Cristina
Restricted access2013_Garcia-del-Castillo_etal_JDrugEducation.pdf.jpg2013Predictive Models of Alcohol Use Based on Attitudes and Individual ValuesGarcía del Castillo Rodríguez, José Antonio; López-Sánchez, Carmen; Quiles-Soler, Mari Carmen; García del Castillo López, Álvaro; Gázquez Pertusa, Mónica; Marzo, Juan C.; Inglés, Cándido J.
Open access2017_Martinez-Sala_etal_RLCS_esp.pdf.jpg17-Mar-2017El paradigma relacional en las estrategias de las organizaciones de marketing de destinos. Interactividad y función social en las webs turísticas oficialesMartínez-Sala, Alba-María; Monserrat-Gauchi, Juan; Campillo-Alhama, Concepción
Open access2018_Martinez-Sala_VivatAcademia_esp.pdf.jpgJun-2018Marketing 2.0 aplicado al sector turístico: la función comercial de los sitios webs de las organizaciones de marketing de destinosMartínez-Sala, Alba-María
Open access2019_Segarra-Saavedra_etal_DoxaComunicacion.pdf.jpg2019Inteligencia artificial (IA) aplicada a la documentación informativa y redacción periodística deportiva. El caso de BeSoccerSegarra-Saavedra, Jesús; Cristòfol, F. Javier; Martínez-Sala, Alba-María
Open access2019_Ramos-Soler_etal_Sustainability.pdf.jpg8-Jun-2019ICT and the Sustainability of World Heritage Sites. Analysis of Senior Citizens’ Use of Tourism AppsRamos-Soler, Irene; Martínez-Sala, Alba-María; Campillo-Alhama, Concepción