Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor Sellers Rubio, Ricardo
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 1 a 20 de 67
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2018
Advertising efficiency in the Spanish beer industry: spending too much?
Sellers Rubio, Ricardo
de setembre-2017
Aggregate consumer ratings and booking intention: the role of brand image
Casado-Díaz, Ana B.
;
Pérez-Naranjo, Leonor M.
;
Sellers Rubio, Ricardo
de febrer-2019
Análisis comparado de la eficiencia en el sector de distribución comercial de la Unión Europea
Cruz-Roche, Ignacio
;
Romero, Jaime
;
Sellers Rubio, Ricardo
2018
Análisis de las estrategias y herramientas del profesorado no nativo para impartir docencia de grado en inglés en Economía y Empresa
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sancho-Esper, Franco
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
de setembre-2018
Analyzing hotel efficiency from a regional perspective: The role of environmental determinants
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
2021
Apostando a aprobar: la influencia del género en las pruebas de evaluación
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
Martínez-Navarro, Jesús
, et al
2022
¿Aprendiendo a arriesgar? Estrategias de respuesta a exámenes tipo test a lo largo de la trayectoria académica según el género
Martínez-Navarro, Jesús
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
de juny-2010
Aspectes clau de la direcció i gestió de pimes: (materials per al seu aprenentatge adaptats a l’Espai Europeu d’Educació Superior)
Carrión López, José Antonio
;
Gascó, José L.
;
González-Ramírez, Reyes
, et al
1-de febrer-2021
Brand strategy scope and advertising spending: The more the better?
Sellers Rubio, Ricardo
;
Calderón-Martínez, Aurora
1-de maig-2020
The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss Aversion
Nicolau, Juan Luis
;
Sellers Rubio, Ricardo
15-d’abril-2016
Business, Economy and Society: Issues for Research in a Knowledge and Information Society
Carey, Lindsey
;
McColl, Julie
;
García-Medina, Irene
, et al
de setembre-2001
La calidad y su impacto sobre la rentabilidad y la volatilidad
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
17-de novembre-2022
Consistency of expert product reviews: an application to wine guides
Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio
;
Ruiz Moreno, Felipe
;
Sellers Rubio, Ricardo
, et al
2016
La demanda y los mercados turísticos
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
de març-2009
Determinantes de la eficiencia en el canal de distribución: análisis en agencias de viajes
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
2-de desembre-2014
Determining factors of Spanish retailers’ efficiency
Sellers Rubio, Ricardo
2014
The differentiated effects of CSR actions in the service industry
Casado-Díaz, Ana B.
;
Nicolau, Juan Luis
;
Ruiz Moreno, Felipe
, et al
de gener-2015
Economic efficiency of members of protected designations of origin: sharing reputation indicators in the experience goods of wine and cheese
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
1999
El efecto de las características personales de la fuerza de ventas sobre el diseño del plan de motivación óptimo
Azorín Escolano, Alfredo
;
Sellers Rubio, Ricardo
2016
The effect of collective brand on advertising productivity
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
;
Sellers Rubio, Ricardo