Go to main content
Go
Navigation menu
Language
Valencià
Español
English
Home
Contact
Help
Sign on to:
My RUA
Receive email updates
Edit Profile
Go
Advanced
Teaching
Institutional
Research
Journals and Proceedings
RUA
Browsing by Author Sellers Rubio, Ricardo
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Issue Date
Submit Date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 69
next >
Items
Access
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2018
Advertising efficiency in the Spanish beer industry: spending too much?
Sellers Rubio, Ricardo
Sep-2017
Aggregate consumer ratings and booking intention: the role of brand image
Casado-Díaz, Ana B.
;
Pérez-Naranjo, Leonor M.
;
Sellers Rubio, Ricardo
Feb-2019
Análisis comparado de la eficiencia en el sector de distribución comercial de la Unión Europea
Cruz-Roche, Ignacio
;
Romero, Jaime
;
Sellers Rubio, Ricardo
2018
Análisis de las estrategias y herramientas del profesorado no nativo para impartir docencia de grado en inglés en Economía y Empresa
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sancho-Esper, Franco
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
Sep-2018
Analyzing hotel efficiency from a regional perspective: The role of environmental determinants
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
2021
Apostando a aprobar: la influencia del género en las pruebas de evaluación
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
Martínez-Navarro, Jesús
, et al
2022
¿Aprendiendo a arriesgar? Estrategias de respuesta a exámenes tipo test a lo largo de la trayectoria académica según el género
Martínez-Navarro, Jesús
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al
Jun-2010
Aspectes clau de la direcció i gestió de pimes: (materials per al seu aprenentatge adaptats a l’Espai Europeu d’Educació Superior)
Carrión López, José Antonio
;
Gascó, José L.
;
González-Ramírez, Reyes
, et al
1-Feb-2021
Brand strategy scope and advertising spending: The more the better?
Sellers Rubio, Ricardo
;
Calderón-Martínez, Aurora
1-May-2020
The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss Aversion
Nicolau, Juan Luis
;
Sellers Rubio, Ricardo
15-Apr-2016
Business, Economy and Society: Issues for Research in a Knowledge and Information Society
Carey, Lindsey
;
McColl, Julie
;
García-Medina, Irene
, et al
Sep-2001
La calidad y su impacto sobre la rentabilidad y la volatilidad
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
Jan-2024
¿Conoces a tu Buyer Persona? Identifica a tu cliente para mejorar tu estrategia de Inbound Marketing
Romero Montero, Andrés
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Cely Álvarez, Adriana
17-Nov-2022
Consistency of expert product reviews: an application to wine guides
Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio
;
Ruiz Moreno, Felipe
;
Sellers Rubio, Ricardo
, et al
2016
La demanda y los mercados turísticos
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
Mar-2009
Determinantes de la eficiencia en el canal de distribución: análisis en agencias de viajes
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
2-Dec-2014
Determining factors of Spanish retailers’ efficiency
Sellers Rubio, Ricardo
2014
The differentiated effects of CSR actions in the service industry
Casado-Díaz, Ana B.
;
Nicolau, Juan Luis
;
Ruiz Moreno, Felipe
, et al
Jan-2015
Economic efficiency of members of protected designations of origin: sharing reputation indicators in the experience goods of wine and cheese
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
1999
El efecto de las características personales de la fuerza de ventas sobre el diseño del plan de motivación óptimo
Azorín Escolano, Alfredo
;
Sellers Rubio, Ricardo