Browsing by Author Sellers Rubio, Ricardo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 20 of 69  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open access2018_Sellers_IntJWineBusinessRes_accepted.pdf.jpg2018Advertising efficiency in the Spanish beer industry: spending too much?Sellers Rubio, Ricardo
Open access2017_Casado-Diaz_etal_ServBus_final.pdf.jpgSep-2017Aggregate consumer ratings and booking intention: the role of brand imageCasado-Díaz, Ana B.; Pérez-Naranjo, Leonor M.; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessWP-EficienciaDistribucionEuropa.pdf.jpgFeb-2019Análisis comparado de la eficiencia en el sector de distribución comercial de la Unión EuropeaCruz-Roche, Ignacio; Romero, Jaime; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2018-El-compromiso-academico-social-41.pdf.jpg2018Análisis de las estrategias y herramientas del profesorado no nativo para impartir docencia de grado en inglés en Economía y EmpresaRodríguez-Sánchez, Carla; Sancho-Esper, Franco; Casado-Díaz, Ana B., et al
Open access2018_Sellers_Casado_IntJHospMan_final.pdf.jpgSep-2018Analyzing hotel efficiency from a regional perspective: The role of environmental determinantsSellers Rubio, Ricardo; Casado-Díaz, Ana B.
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_27.pdf.jpg2021Apostando a aprobar: la influencia del género en las pruebas de evaluaciónSellers Rubio, Ricardo; Casado-Díaz, Ana B.; Martínez-Navarro, Jesús, et al
Open accessMemories-Xarxes-ICE-2021-22_053.pdf.jpg2022¿Aprendiendo a arriesgar? Estrategias de respuesta a exámenes tipo test a lo largo de la trayectoria académica según el géneroMartínez-Navarro, Jesús; Sellers Rubio, Ricardo; Casado-Díaz, Ana B., et al
Open accessNum.121_Aspectes clau direcció i gestió Pimes.pdf.jpgJun-2010Aspectes clau de la direcció i gestió de pimes: (materials per al seu aprenentatge adaptats a l’Espai Europeu d’Educació Superior)Carrión López, José Antonio; Gascó, José L.; González-Ramírez, Reyes, et al
Open accessSellers_Calderon_2021_TourEcon_preprint.pdf.jpg1-Feb-2021Brand strategy scope and advertising spending: The more the better?Sellers Rubio, Ricardo; Calderón-Martínez, Aurora
Open accessNicolau_Sellers_2020_JHospitalityTourismRes_final.pdf.jpg1-May-2020The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss AversionNicolau, Juan Luis; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessBook GCU-UA.pdf.jpg15-Apr-2016Business, Economy and Society: Issues for Research in a Knowledge and Information SocietyCarey, Lindsey; McColl, Julie; García-Medina, Irene, et al
Open access2001_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgSep-2001La calidad y su impacto sobre la rentabilidad y la volatilidadSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Open accessInvestigaciones_Turisticas_27_03.pdf.jpgJan-2024¿Conoces a tu Buyer Persona? Identifica a tu cliente para mejorar tu estrategia de Inbound MarketingRomero Montero, Andrés; Sellers Rubio, Ricardo; Cely Álvarez, Adriana
Open accessPenagos-Londono_etal_2022_WEP.pdf.jpg17-Nov-2022Consistency of expert product reviews: an application to wine guidesPenagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe; Sellers Rubio, Ricardo, et al
Open access2016_Sellers_Nicolau_Canelobre.pdf.jpg2016La demanda y los mercados turísticosSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Open access2009_Sellers_Mas_REIM_ESIC.pdf.jpgMar-2009Determinantes de la eficiencia en el canal de distribución: análisis en agencias de viajesSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open accessWP-Potential correlates of Spanish retailers.pdf.jpg2-Dec-2014Determining factors of Spanish retailers’ efficiencySellers Rubio, Ricardo
Open access2014_Casado_etal_JSM_accepted.pdf.jpg2014The differentiated effects of CSR actions in the service industryCasado-Díaz, Ana B.; Nicolau, Juan Luis; Ruiz Moreno, Felipe, et al
Open access2015_Sellers_Mas_RevManagSci_final.pdf.jpgJan-2015Economic efficiency of members of protected designations of origin: sharing reputation indicators in the experience goods of wine and cheeseSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open access1999_Azorin_Sellers_Gestion_diversidad.pdf.jpg1999El efecto de las características personales de la fuerza de ventas sobre el diseño del plan de motivación óptimoAzorín Escolano, Alfredo; Sellers Rubio, Ricardo