Browsing by Author Cherro Samper, Myriam
Showing results 1 to 10 of 10
Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 2018 | Creencias y preconceptos del alumnado del Grado de Primaria sobre la relación entre los saberes teóricos que poseen y los planteamientos didácticos en el aula | del-Olmo-Ibáñez, María-Teresa; Clemente Egío, Vicente; Díez Mediavilla, Antonio, et al |
 |  | 2016 | DIDACLINGUAS | del-Olmo-Ibáñez, María-Teresa; Díez Mediavilla, Antonio; Cherro Samper, Myriam, et al |
 |  | 2017 | Didaclinguas | Díez Mediavilla, Antonio; Clemente Egío, Vicente; Güemes Suárez, Luis Felipe, et al |
 |  | 2019 | Didaclinguas | Díez Mediavilla, Antonio; Gutiérrez-Fresneda, Raúl; Molina Molina, María, et al |
 |  | 8-Apr-2020 | English Literacy Dossier | Cherro Samper, Myriam; Fernández Molina, Javier; Sánchez Quero, Manuel |
 |  | 2015 | Evaluation of the Implementation of CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodology in the Didactics of the English Language in Preschool Education Course Taught in the Preschool Education Teacher Undergraduate Program at the University of Alicante | Cherro Samper, Myriam |
 |  | 2017 | Learning Phonetics and Phonics to Teach | Férriz Sánchez, Cristina; Cherro Samper, Myriam; Fernández Molina, Javier, et al |
 |  | 2018 | Preconceptos del alumnado del Grado de Maestro Primaria sobre el uso de las herramientas electrónicas y su eficacia didáctica para enseñar lecto-escritura | Cherro Samper, Myriam; Benito Sánchez, Pascual Antonio |
 |  | 2017 | ¿Son suficientes los conocimientos previos que de Literatura Española tiene el alumnado de Grado Maestro para la asignatura “Lengua y Literatura Española para la Enseñanza en Educación”? | Díez Mediavilla, Antonio; Cherro Samper, Myriam |
 |  | 2017 | What do the English Literacy course students know and need to know to teach English literacy in Preschool and Primary School? | Cherro Samper, Myriam; Fernández Molina, Javier |