Browsing by Author Sellers Rubio, Ricardo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 34 to 53 of 69 < previous   next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open access2017_Sellers_Sector-Agroalimentario.pdf.jpg2017La importancia de la marca colectiva en la comercialización de productos agroalimentariosSellers Rubio, Ricardo
Open accessRomero-Montero_etal_2023_EnlighteningTourism.pdf.jpg7-Sep-2023Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 yearsRomero Montero, Andrés; Sellers Rubio, Ricardo; Cely Álvarez, Adriana
Open access2014_Casado_etal_Kybernetes_accepted.pdf.jpg2014Industry-specific effect of CSR initiatives: hotels and airlinesCasado-Díaz, Ana B.; Nicolau, Juan Luis; Ruiz Moreno, Felipe, et al
Open access2016_Sellers_Alampi_WineEconPolicy.pdf.jpgJun-2016The influence of size on winery performance: Evidence from ItalySellers Rubio, Ricardo; Alampi-Sottini, Veronica
Open access2003_JL_Nicolau_Revista_Economia_Aplicada.pdf.jpg2003Influencia de la calidad sobre la rentabilidad y la volatilidadNicolau, Juan Luis; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessInvestigaciones-Turisticas_22_11.pdf.jpgJul-2021La influencia de los factores políticos en la externalización de servicios de información turísticaGarulo Ramón, Carlos; Díez Sánchez, Juan José; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2002_Sellers_Alquibla.pdf.jpg2002Internet y el comercio electrónico: situación y perspectivaSellers Rubio, Ricardo
Open access2019_Kauffmann_etal_Sustainability.pdf.jpg5-Aug-2019Managing Marketing Decision-Making with Sentiment Analysis: An Evaluation of the Main Product Features Using Text Data MiningKauffmann, Erick; Peral, Jesús; Gil, David, et al
Open access2010_Sellers_Mas_Congreso_Aemark.pdf.jpgSep-2010Marcas colectivas y eficiencia en el sector vinícolaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2009_Sellers_Canelobre.pdf.jpg2009Marketing del vino alicantino: un desafío pendienteSellers Rubio, Ricardo
Open accessPenagos_etal_2023_IntJWineBusinessRes_final.pdf.jpg9-May-2022Modelling the group dynamics in the wine industryPenagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz Moreno, Felipe; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2017-18-22.pdf.jpg2018Nueva docencia de grado en inglés en la Facultad de Económicas y Empresariales: estrategias y procedimientos para la preparación y elaboración del material docenteRodríguez-Sánchez, Carla; Casado-Díaz, Ana B.; Juana Espinosa, Susana Amalia de, et al
Open accessPracticas de Introduccion al Marketing.pdf.jpg29-Nov-2012Prácticas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)Casado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessCasado-Diaz_etal_2020_JTravelTourismMarket_final.pdf.jpg21-Oct-2020Predictors of willingness to pay a price premium for hotels’ water-saving initiativesCasado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo; Rodríguez-Sánchez, Carla, et al
Open accessSellers-Rubio-Ricardo.pdf.jpg2005Productividad y eficiencia en la distribución comercial minorista españolaSellers Rubio, Ricardo
Open access2016_Sellers_etal_IJWBR_final.pdf.jpg2016Productivity growth in the winery sector: evidence from Italy and SpainSellers Rubio, Ricardo; Alampi Sottini, Veronica; Menghini, Silvio
Open accessSellers-Rubio_etal_2022_TotQualityManagBusinessExcel_final.pdf.jpg16-Aug-2022Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factorSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco; Campayo Sánchez, Fernando
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2018-19-032.pdf.jpg2019Relación entre los indicadores de calidad de la docencia y el desempeño del alumnadoCasado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo; Rodríguez de la Torriente, Patricia, et al
Open access2013_Sellers_Mas_UBR.pdf.jpg2013Rentabilidad de las empresas vinculadas a las marcas colectivas en el sector vinícolaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2007_Sellers_Mas_REDEE.pdf.jpg2008Rentabilidad, poder de mercado y eficiencia en la distribución comercial minoristaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco