Browsing by Author Sellers Rubio, Ricardo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 25 to 44 of 70 < previous   next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessEsquemas de Introduccion al Marketing.pdf.jpg29-Nov-2012Esquemas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)Casado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2016_Sellers_Nicolau_WineEconPol.pdf.jpgDec-2016Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit modelSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Open access2006_Sellers_Mas_DYC.pdf.jpgJun-2006Evaluación de la eficiencia en distribución comercial minoristaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open accessMolina-Perez_etal_2021_ARA.pdf.jpg10-Nov-2021Evaluación de la presencia de los sitios web de turismo de costa de España en los motores de búsquedaMolina Pérez, Lucía; Casado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessGarulo-Ramon_etal_2022_Pasos.pdf.jpg28-Apr-2022La externalización de los servicios de información turística en el contexto de la COVID‑19Garulo Ramón, Carlos; Díez Sánchez, Juan José; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2007_Sellers_Mas_Congreso_AEDEM.pdf.jpg2007Factores determinantes de la eficiencia en distribución comercial minoristaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Restricted accessSellers-Rubio_et_al-2017-Agribusiness.pdf.jpg8-Nov-2017Firm reputation, advertising investment, and price premium: The role of collective brand membership in high-quality winesSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco; Sancho-Esper, Franco
Restricted accessKauffmann_etal_2020_IndustrialMarketingManag_final.pdf.jpgOct-2020A framework for big data analytics in commercial social networks: A case study on sentiment analysis and fake review detection for marketing decision-makingKauffmann, Erick; Peral, Jesús; Gil, David, et al
Open accessGuia Docente_IntroMark2012-2013.pdf.jpg29-Nov-2012Guía docente de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)Casado-Díaz, Ana B.; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2017_Sellers_Sector-Agroalimentario.pdf.jpg2017La importancia de la marca colectiva en la comercialización de productos agroalimentariosSellers Rubio, Ricardo
Open accessRomero-Montero_etal_2023_EnlighteningTourism.pdf.jpg7-Sep-2023Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 yearsRomero Montero, Andrés; Sellers Rubio, Ricardo; Cely Álvarez, Adriana
Open access2014_Casado_etal_Kybernetes_accepted.pdf.jpg2014Industry-specific effect of CSR initiatives: hotels and airlinesCasado-Díaz, Ana B.; Nicolau, Juan Luis; Ruiz-Moreno, Felipe, et al
Open access2016_Sellers_Alampi_WineEconPolicy.pdf.jpgJun-2016The influence of size on winery performance: Evidence from ItalySellers Rubio, Ricardo; Alampi-Sottini, Veronica
Open access2003_JL_Nicolau_Revista_Economia_Aplicada.pdf.jpg2003Influencia de la calidad sobre la rentabilidad y la volatilidadNicolau, Juan Luis; Sellers Rubio, Ricardo
Open accessInvestigaciones-Turisticas_22_11.pdf.jpgJul-2021La influencia de los factores políticos en la externalización de servicios de información turísticaGarulo Ramón, Carlos; Díez Sánchez, Juan José; Sellers Rubio, Ricardo
Open access2002_Sellers_Alquibla.pdf.jpg2002Internet y el comercio electrónico: situación y perspectivaSellers Rubio, Ricardo
Open access2019_Kauffmann_etal_Sustainability.pdf.jpg5-Aug-2019Managing Marketing Decision-Making with Sentiment Analysis: An Evaluation of the Main Product Features Using Text Data MiningKauffmann, Erick; Peral, Jesús; Gil, David, et al
Open access2010_Sellers_Mas_Congreso_Aemark.pdf.jpgSep-2010Marcas colectivas y eficiencia en el sector vinícolaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2009_Sellers_Canelobre.pdf.jpg2009Marketing del vino alicantino: un desafío pendienteSellers Rubio, Ricardo
Open accessPenagos_etal_2023_IntJWineBusinessRes_final.pdf.jpg9-May-2022Modelling the group dynamics in the wine industryPenagos-Londoño, Gabriel Ignacio; Ruiz-Moreno, Felipe; Sellers Rubio, Ricardo