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Browsing by Author Sellers Rubio, Ricardo
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Title
Author(s)
29-Nov-2012
Esquemas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
Dec-2016
Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit model
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
Jun-2006
Evaluación de la eficiencia en distribución comercial minorista
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
10-Nov-2021
Evaluación de la presencia de los sitios web de turismo de costa de España en los motores de búsqueda
Molina Pérez, Lucía
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
28-Apr-2022
La externalización de los servicios de información turística en el contexto de la COVID‑19
Garulo Ramón, Carlos
;
Díez Sánchez, Juan José
;
Sellers Rubio, Ricardo
2007
Factores determinantes de la eficiencia en distribución comercial minorista
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
8-Nov-2017
Firm reputation, advertising investment, and price premium: The role of collective brand membership in high-quality wines
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
Oct-2020
A framework for big data analytics in commercial social networks: A case study on sentiment analysis and fake review detection for marketing decision-making
Kauffmann, Erick
;
Peral, Jesús
;
Gil, David
, et al
29-Nov-2012
Guía docente de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
2017
La importancia de la marca colectiva en la comercialización de productos agroalimentarios
Sellers Rubio, Ricardo
7-Sep-2023
Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 years
Romero Montero, Andrés
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Cely Álvarez, Adriana
2014
Industry-specific effect of CSR initiatives: hotels and airlines
Casado-Díaz, Ana B.
;
Nicolau, Juan Luis
;
Ruiz-Moreno, Felipe
, et al
Jun-2016
The influence of size on winery performance: Evidence from Italy
Sellers Rubio, Ricardo
;
Alampi-Sottini, Veronica
2003
Influencia de la calidad sobre la rentabilidad y la volatilidad
Nicolau, Juan Luis
;
Sellers Rubio, Ricardo
Jul-2021
La influencia de los factores políticos en la externalización de servicios de información turística
Garulo Ramón, Carlos
;
Díez Sánchez, Juan José
;
Sellers Rubio, Ricardo
2002
Internet y el comercio electrónico: situación y perspectiva
Sellers Rubio, Ricardo
5-Aug-2019
Managing Marketing Decision-Making with Sentiment Analysis: An Evaluation of the Main Product Features Using Text Data Mining
Kauffmann, Erick
;
Peral, Jesús
;
Gil, David
, et al
Sep-2010
Marcas colectivas y eficiencia en el sector vinícola
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
2009
Marketing del vino alicantino: un desafío pendiente
Sellers Rubio, Ricardo
9-May-2022
Modelling the group dynamics in the wine industry
Penagos-Londoño, Gabriel Ignacio
;
Ruiz-Moreno, Felipe
;
Sellers Rubio, Ricardo