Buscar por Autor Sánchez Fajardo, José Antonio

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 34 a 53 de 61 < anterior   siguiente >
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoMemorias-del-programa-redes-i3ce-2016-17_194.pdf.jpg2017Learning Phonetics and Phonics to TeachFérriz Sánchez, Cristina; Cherro Samper, Myriam; Fernández Molina, Javier, et al
Acceso abiertoSpanish-borrowings-in-Miami-CORPUS.pdf.jpg14-nov-2017Linguistic Borrowing (Case Study)Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoRedes-colaborativas-en-torno-a-la-docencia-universitaria_07.pdf.jpg2017Literacy Teaching Methods and the Subject of ‘Phonetics and Phonology’ in the Primary Education Teaching Degree with English SpecializationFérriz Sánchez, Cristina; Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abierto2018_Rodriguez_Sanchez_ZrP_final.pdf.jpg12-sep-2018Morpho-syntactic variations in English and Spanish clipped words: a contrastive studyRodríguez González, Félix; Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoSanchez-Fajardo_2021_BrnoStudiesEnglish.pdf.jpg2021Morphophonological Salience through Constructional Schemas: An Analysis of Two Case Studies of English Slang Words Ending in {o}Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoSanchez-Fajardo_2023_Lexis.pdf.jpg13-nov-2023A morphopragmatic study of [X-word] constructions through their morphological replicability and pragmatic functionsSánchez Fajardo, José Antonio
Acceso restringido2018_Sanchez_Rodriguez_Lingua_final.pdf.jpgabr-2018Motivations and morphological variations in clipped personal names: A cross-linguistic approachSánchez Fajardo, José Antonio; Rodríguez González, Félix
Acceso restringido2018_Rodriguez_Sanchez_Neologica_final.pdf.jpg4-jul-2018Motives for clipped words in English and Spanish word-formationRodríguez González, Félix; Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso restringidoSanchez-Fajardo_Tarasova_2020_Of-Brownie-Girls-and-Aussie-Families.pdf.jpg2020Of Brownie Girls and Aussie Families: A New Look at Morphosemantic Paradigmaticity in Adj+ie/y NominalisationsSánchez Fajardo, José Antonio; Tarasova, Elizaveta
Acceso restringidoSanchez-Fajardo_2021_LangContrast_final.pdf.jpg15-feb-2021On nonce echo constructions expressing disapproval and annoyance. A contrastive analysis of colloquial phrases in English and SpanishSánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoSanchez-Fajardo_2020_Atlantis.pdf.jpgjun-2020On the Analogical Suffixation of Paired Antonyms: The Case of English innie and outieSánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoRedes-Investigacion-Innovacion-Docencia-Universitaria-2021_23.pdf.jpg2021Paisajes Restauradores. Imaginación espacial, permeabilidad disciplinar y metalenguajes para un taller iniciado desde literaturas de pandemiasCarrasco Hortal, José; Prieto, Sara; Sánchez Fajardo, José Antonio, et al
Acceso abiertoCarrasco-Hortal_etal_2022_ImgJ.pdf.jpg17-oct-2022Performing Objects and Interpretive Techniques: Textual Rewriting and Other Methods to Raise a Set of Landscape Designs for a Rural CommunityCarrasco Hortal, José; Prieto, Sara; Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso restringido2018_Sanchez-Fajardo_AmericanSpeech_final.pdf.jpg1-feb-2018Porn: Not All That Glitters Is SexSánchez Fajardo, José Antonio
Acceso restringido2018_Sanchez-Fajardo_IntJLangCult_final.pdf.jpg2018The pragmalinguistic dimensions of cultural borrowing. A case study in Cuban SpanishSánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abierto2018-El-compromiso-academico-social-73.pdf.jpg2018Productive skills in B1 EFL/ESL students: Reassessment of learning needs and proposals for improvementPrieto, Sara; Sánchez Fajardo, José Antonio; Escabias Lloret, Pilar
Acceso abiertoMemories-Xarxes-ICE-2021-22_070.pdf.jpg2022Quizlet como recurso interactivo en la enseñanza-aprendizaje de idiomasMykytka, Iryna; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel, et al
Acceso abiertoSemantic-pejoration-in-suffixed-words-SLANG.pdf.jpg14-nov-2017Semantic Analysis of Pejorative Words (Workshop)Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoSanchez-Fajardo_2020_RILI.pdf.jpg2020Silvia Betti/Renata Enghels (eds.): El inglés y el español en contacto en los Estados Unidos. Reflexiones acerca de los retos, dilemas y complejidad de la situación sociolingüística estadounidense. Roma: Aracne Editrice 2020. 148 páginas. ISBN 978-88-2552-515-1Sánchez Fajardo, José Antonio
Acceso abiertoSanchez-Fajardo_Vargas-Sierra_2022_LFE.pdf.jpg23-jun-2022Special issue: On communicative skills in foreign language teaching and academic language instruction: tools, resources and methods in the digital eraSánchez Fajardo, José Antonio; Vargas-Sierra, Chelo