Go to main content
Go
Navigation menu
Language
Valencià
Español
English
Home
Contact
Help
Sign on to:
My RUA
Receive email updates
Edit Profile
Go
Advanced
Teaching
Institutional
Research
Journals and Proceedings
RUA
Browsing by Author Nicolau, Juan Luis
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Issue Date
Submit Date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 47 to 66 of 77
< previous
next >
Items
Access
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2007
Identificación de las distintas sensibilidades a los precios turísticos en la Comunidad Valenciana
Nicolau, Juan Luis
9-Aug-2024
If the wind blows, adjust your sail: Political ideology, social responsibility, and performance
Campayo Sánchez, Fernando
;
Sharma, Abhinav
;
Mas-Ruiz, Francisco
, et al
Sep-2000
Impacto de la estrategia de diversificación en la expansión a mercados exteriores sobre los resultados
Mas-Ruiz, Francisco
;
Nicolau, Juan Luis
;
Ruiz Moreno, Felipe
2014
Industry-specific effect of CSR initiatives: hotels and airlines
Casado-Díaz, Ana B.
;
Nicolau, Juan Luis
;
Ruiz Moreno, Felipe
, et al
2003
Influencia de la calidad sobre la rentabilidad y la volatilidad
Nicolau, Juan Luis
;
Sellers Rubio, Ricardo
31-Jan-2011
Marketing Turístico (Curso 2011-2012)
Nicolau, Juan Luis
Sep-2005
Modelización de un proceso de elección secuencial en cuatro etapas del consumidor turista
Nicolau, Juan Luis
13-Sep-2024
A motivation-based study to explain accommodation choice of senior tourists: Hotel or Airbnb
Nicolau, Juan Luis
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Ruiz Moreno, Felipe
29-Aug-2024
Navigating market waves: How CEO political ideology shapes the currents of innovation-induced tourism value
Campayo Sánchez, Fernando
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Nicolau, Juan Luis
May-2008
The negative effects of failed service recoveries
Casado-Díaz, Ana B.
;
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
Nov-2006
A new marketing segmentation approach based on marginal individual utilities: applying CRM is not a chimera anymore
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
24-Sep-2024
Optimizing control variable selection with algorithms: Parsimony and precision in regression analysis
Campayo Sánchez, Fernando
;
Nicolau, Juan Luis
Mar-2006
Papel moderador de las motivaciones en el efecto de los precios de los destinos turísticos
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
Apr-2001
Parametric & nonparametric approaches to event studies: an application to a hotel’s market value
Nicolau, Juan Luis
1-Feb-2011
Prácticas de Marketing Turístico (Curso 2011-2012)
Nicolau, Juan Luis
Apr-2017
Price determinants of sharing economy based accommodation rental: A study of listings from 33 cities on Airbnb.com
Wang, Dan
;
Nicolau, Juan Luis
Aug-2012
Price sensitivity to tourism activities: looking for determinant factors
Masiero, Lorenzo
;
Nicolau, Juan Luis
Sep-2008
Proceso cuatrietápico de elección del turista
Nicolau, Juan Luis
Sep-2004
Proceso de decisión jerárquico del turista
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco
Sep-1999
Relación de los patrones de planificación y de conducta de exportación sobre los resultados
Ruiz Moreno, Felipe
;
Nicolau, Juan Luis
;
Mas-Ruiz, Francisco