Browsing by Author Moreda, Paloma

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 21 to 40 of 60 < previous   next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessPLN_60_07.pdf.jpgMar-2018From Sentences to Documents: Extending Abstract Meaning Representation for Understanding DocumentsMoreda, Paloma; Suárez Cueto, Armando; Lloret, Elena, et al
Open access24-Jan-2014Fundamentos de las Bases de Datos. Materiales en inglés (curso 2013-2014)Suárez Cueto, Armando; Saquete Boró, Estela; Martínez-Barco, Patricio, et al
Open accessfbdSQLejer.pdf.jpg20-May-2013Fundamentos de las Bases de Datos. SQL ejerciciosSuárez Cueto, Armando; Martínez-Barco, Patricio; Saquete Boró, Estela, et al
Open accessT01_concepto_BD_y_relacion.pdf.jpg20-May-2013Fundamentos de las Bases de Datos. SQL leccionesSuárez Cueto, Armando; Martínez-Barco, Patricio; Saquete Boró, Estela, et al
Open accessRI01-INTEGER-report-interno.pdf.jpg2-Sep-2021Generación del Lenguaje Natural: retos y desafíos científicosLloret, Elena; Suárez Cueto, Armando; Ferrández, Antonio, et al
Open accessGuias-docencia-universitaria-perspectiva-genero-Ciencias-Computacion.pdf.jpg2021Guías para una docencia universitaria con perspectiva de género. Ciencias de la ComputaciónMoreda, Paloma
Open accessGuides-mainstreaming-gender-university-teaching-Computer-Science.pdf.jpg2020Guides to mainstreaming gender in university teaching. Computer ScienceMoreda, Paloma
Open accessGuies-docencia-universitaria-perspectiva-genere-Ciencies-computacio.pdf.jpg2018Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere. Ciències de la computacióMoreda, Paloma
Open accessPLN_49_20.pdf.jpgSep-2012IARG-AnCora: anotación de los corpus AnCora con argumentos implícitosTaulé Delor, Mariona; Martí Antonín, Maria Antònia; Peris Morant, Aina, et al
Open accessPLN_41_07.pdf.jpgSep-2008The influence of semantic roles in QA: a comparative analysisMoreda, Paloma; Llorens Martínez, Héctor; Saquete Boró, Estela, et al
Open accessJENUI_2010_067.pdf.jpg2010La influencia de las redes sociales en el aprendizaje colaborativoGarrigós, Irene; Mazón, Jose-Norberto; Saquete Boró, Estela, et al
Open accessPLN_58_03.pdf.jpgMar-2017On Evaluating the Contribution of Text Normalisation Techniques to Sentiment Analysis on Informal Web 2.0 TextsMosquera López, Alejandro; Gutiérrez, Yoan; Moreda, Paloma
Open access2013_Martinez-Barco_etal_D&KE_final.pdf.jpgNov-2013An overview of the Applications of Natural Language to Information SystemsMartínez-Barco, Patricio; Métais, Elisabeth; Llopis, Fernando, et al
Open access9-Jan-2013Paginación en SQL ServerSuárez Cueto, Armando; Moreda, Paloma; Mingot Latorre, Iván
Open accesspráctica.pdf.jpg13-Nov-2007Prácticas de Bases de Datos 1Suárez Cueto, Armando; Gómez Ballester, Eva; Martínez-Barco, Patricio, et al
Open accessPLN_47_49.pdf.jpgSep-2011Procesamiento automático de metáforas con métodos no supervisadosNavarro Colorado, Borja; Tomás, David; Vázquez, Sonia, et al
Open accessPLN_59_02.pdf.jpgSep-2017Propuesta de un sistema de clasificación de entidades basado en perfiles e independiente del dominioMoreno, Isabel; Romá-Ferri, María Teresa; Moreda, Paloma
Open accessPLN_53_16.pdf.jpgSep-2014Proyecto FIRST (Flexible Interactive Reading Support Tool): desarrollo de una herramienta para ayudar a personas con autismo mediante la simplificación de textosMartín Valdivia, María Teresa; Martínez Cámara, Eugenio; Barbu, Eduard, et al
Open access2015_Redes-UA-Mejora-Docente_107.pdf.jpg2015Red de investigación en docencia universitaria de la UA: “Universidad, Docencia, Género e Igualdad” (II)Rodríguez-Jaume, María-José; Albaladejo-Blázquez, Natalia; Berna-Martinez, Jose Vicente, et al
Open accessInvestigacion-e-Innovacion-Educativa-en-Docencia-Universitaria_088.pdf.jpg2016Red “Universidad, género, docencia e igualdad”Rodríguez-Jaume, María-José; Provencio Garrigós, Herminia; García Alcocel, Eva María, et al