Tara y el día A

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/99768
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Tara y el día A
Authors: Poveda Salvà, Miquel
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Keywords: Publicidad | Consumidor
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 14-Jun-2011
Publisher: Club de Creativos
Abstract: Reflexión sobre el futuro de la publicidad tras la asistencia al Día A organizado por el Club de Creativos.
URI: http://hdl.handle.net/10045/99768
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/contributionToPeriodical
Rights: © El autor
Peer Review: no
Appears in Collections:Personal Investigador sin Adscripción a Grupo

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailTara-y-el-dia-A.pdf161,06 kBAdobe PDFOpen Preview


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.