Comunicación publicitaria de juguetes en televisión: estudio de las variables audiovisuales, operaciones retóricas y aspectos creativos en una muestra de spots emitidos durante 1999 en España. Particularidades en la edad target y el sexo target

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/9854
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Comunicación publicitaria de juguetes en televisión: estudio de las variables audiovisuales, operaciones retóricas y aspectos creativos en una muestra de spots emitidos durante 1999 en España. Particularidades en la edad target y el sexo target
Autors: Tur-Viñes, Victoria
Director de la investigació: Feliu García, Emilio
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Sociología II, Psicología, Comunicación y Didáctica
Paraules clau: Comunicación publicitaria | Mensaje publicitario | Publicidad dirigida a niños | Televisión | Juguetes
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de creació: 2001
Data de publicació: 2002
Data de lectura: 5-de juliol-2002
URI: http://hdl.handle.net/10045/9854
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Apareix a la col·lecció: Tesis doctorals

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailTur-Viñes-Victoria.pdf52,64 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia
Tesis mpg1.mpgSpots495,16 MBMPEGObrir


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons