L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/9585
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura
Autor/es: Rodes Roca, José Joaquín | Moreno Marín, Juan Carlos | Neipp, Cristian | Beléndez, Tarsicio | Méndez Alcaraz, David Israel | Durá Domenech, Antonio | Vera Guarinos, Jenaro | Beléndez, Augusto
Grupo/s de investigación o GITE: Holografía y Procesado Óptico | Astronomía y Astrofísica | Acústica Aplicada | Interacción de Partículas Cargadas con la Materia | GITE - Física, Óptica y Telecomunicaciones
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Física, Ingeniería de Sistemas y Teoría de la Señal
Palabras clave: Resolució de problemes | Treball no presencial | Campus virtual
Área/s de conocimiento: Física Aplicada | Didáctica de las Ciencias Experimentales
Fecha de creación: 2006
Fecha de publicación: 5-jun-2006
Editor: Universidad de Alicante
Cita bibliográfica: RODES ROCA, José Joaquín, et al. "L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura". En: IV Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria : Alicante, 5-6 de Junio de 2006 [Recurso electrónico] / M. Iglesias Martínez, C. Lapeña Pérez, F. Pastor Verdú (eds.). Alicante : Universidad de Alicante, 2006. ISBN 84-690-931-1, pp. 2B5/1-8
Resumen: El canvi de model educatiu que implica la integració del sistema universitari espanyol en l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) implica centrar la docència en l’aprenentatge de l’alumnat. Per tant, com que una part important en aquest aprenentatge és el treball i l’esforç de l’alumnat, hem desenvolupat metodologies actives per afavorir-lo. En aquest treball presentem unes quantes accions amb l'objectiu de fer un seguiment del treball autònom del nostre alumnat i la repercussió que té en l’avaluació final de les nostres assignatures. La novetat es troba en l’obligació de dur a terme tutories presencials en què es revisa el treball fet, resolució de dubtes, plantejament de preguntes generals i la seua valoració qualitativa. El campus virtual de la Universitat d’Alacant (CVUA) també serà un instrument clau per a aconseguir que el treball autònom puga fer-se de forma flexible i amb els materials necesaris de suport. Cal destacar que la participació en les activitats és voluntària per a tot l’alumnat.
URI: http://hdl.handle.net/10045/9585
ISBN: 84-690-931-1
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/bookPart
Revisión científica: si
Aparece en las colecciones:INV - GHPO - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
GITE - FOT - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
Docencia - Redes ICE - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - IPCM - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
GITE - FIDEUA - Contribuciones a Congresos
INV - Acústica Aplicada - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Acústica Aplicada - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Astronomía y Astrofísica - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailIV Jornadas redes 2B5_2006.pdf901,23 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.