Nuevas formas de comunicación: publicidad integrada

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/93569
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Nuevas formas de comunicación: publicidad integrada
Other Titles: Future perspectives in communication: integrated advertising
Authors: Maestro-Espínola, Lidia | Cordón-Benito, David | Abuin-Vences, Natalia
Keywords: Publicidad
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 2019
Publisher: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación. 2019, 10(2): 9-10
URI: http://hdl.handle.net/10045/93569
ISSN: 1989-872X
Language: spa | eng
Type: info:eu-repo/semantics/article
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Peer Review: si
Publisher version: http://mediterranea-comunicacion.org/
Appears in Collections:Revista Mediterránea de Comunicación - 2019, Vol. 10, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_10_02_02_esp.pdfEspañol113,69 kBAdobe PDFOpen Preview
ReMedCom_10_02_02_esp.mobi77,23 kBMobiOpen
ReMedCom_10_02_02_esp.epub39,37 kBePubOpen
ThumbnailReMedCom_10_02_02_eng.pdfEnglish109,49 kBAdobe PDFOpen Preview
ReMedCom_10_02_02_eng.mobi76,18 kBMobiOpen
ReMedCom_10_02_02_eng.epub38,78 kBePubOpen


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons