Forma y fondo, nuevas perspectivas de la publicidad

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/93568
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Forma y fondo, nuevas perspectivas de la publicidad
Other Titles: Form and content: new trends in advertising
Authors: Marta-Lazo, Carmen
Keywords: Publicidad
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 2019
Publisher: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación. 2019, 10(2): 5-6
URI: http://hdl.handle.net/10045/93568
ISSN: 1989-872X
Language: spa | eng
Type: info:eu-repo/semantics/article
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Peer Review: si
Publisher version: http://mediterranea-comunicacion.org/
Appears in Collections:Revistas - Revista Mediterránea de Comunicación - 2019, Vol. 10, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_10_02_01_esp.pdfEspañol116,55 kBAdobe PDFOpen Preview
ReMedCom_10_02_01_esp.mobi78,07 kBMobiOpen
ReMedCom_10_02_01_esp.epub40,03 kBePubOpen
ThumbnailReMedCom_10_02_01_eng.pdfEnglish118,48 kBAdobe PDFOpen Preview
ReMedCom_10_02_01_eng.mobi79,84 kBMobiOpen
ReMedCom_10_02_01_eng.epub40,67 kBePubOpen


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons