Special issue on digital game-based language learning: Practices, pedagogies and designs

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/92751
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Special issue on digital game-based language learning: Practices, pedagogies and designs
Authors: Melchor-Couto, Sabela | Balteiro, Isabel
Research Group/s: Lexicología de los Lenguajes para Fines Específicos y Enseñanza del Léxico (LEXESP) | Lexicología y Lexicografía (LyL)
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa
Keywords: Language learning | Video games | Gamification | Digital game-based learning
Knowledge Area: Filología Inglesa
Issue Date: 1-Mar-2019
Publisher: Intellect
Citation: Journal of Gaming & Virtual Worlds. 2019, 11(1): 3-7. doi:10.1386/jgvw.11.1.3_2
URI: http://hdl.handle.net/10045/92751
ISSN: 1757-191X (Print) | 1757-1928 (Online)
DOI: 10.1386/jgvw.11.1.3_2
Language: eng
Type: info:eu-repo/semantics/article
Rights: © 2019 Intellect Ltd Editorial
Peer Review: si
Publisher version: https://doi.org/10.1386/jgvw.11.1.3_2
Appears in Collections:INV - LEXESP - Artículos de Revistas
INV - Lexicología y Lexicografía - Artículos de Revistas

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail2019_Melchor_Balteiro_JGamingVirtualWorlds_final.pdfVersión final (acceso restringido)336,82 kBAdobe PDFOpen    Request a copy


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.