Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 12-Feb-2025 | The use of co-words to analyse the conceptual structure of the application of VR and AR in autistic students | Lorenzo, Gonzalo; Dechsling, Anders; Nordahl-Hansen, Anders |
 |  | 9-Dec-2024 | La aplicación de la robótica para la mejora de los comportamientos de atención conjunta en el alumnado autista | Lorenzo, Gonzalo |
 |  | Dec-2024 | La aplicación de la robótica y la realidad virtual para la mejora de la comunicación expresiva: un estudio exploratorio | Lorenzo, Gonzalo; Andreu-Cabrera, Eliseo; Lledó Carreres, Asunción, et al |
 |  | 18-Nov-2024 | Diferencias en el nivel de competencia digital de los adolescentes españoles en función del género, las faltas de asistencia escolar y la evaluación académica | Fuster-Rico, Andrea; Aparicio-Flores, María del Pilar; Pérez-Marco, María, et al |
 |  | 18-Sep-2024 | Equality Between and the Hearing-Impaired Based on the Relationship with Peers with Hearing Disabilities | Antón Ros, Nuria; Fernández-Sogorb, Aitana; Gonzálvez, Carolina |
 |  | 12-Sep-2024 | Actitudes hacia la discapacidad y la inclusión: diferencias en las puntuaciones entre personas sordas y oyentes | Antón Ros, Nuria; Arráez Vera, Graciela; Gonzálvez, Carolina |
 |  | 23-Jul-2024 | Conducta de rechazo escolar en adolescentes y su relación con la ansiedad escolar | Pérez García, María Araceli; Oropesa-Ruiz, Nieves-Fátima; Ortega Sandoval, Virginia Narcisa, et al |
 |  | 23-Jul-2024 | Ansiedad escolar y rechazo escolar por refuerzos tangibles fuera del ámbito escolar | Oropesa-Ruiz, Nieves-Fátima; Pérez García, María Araceli; Ortega Sandoval, Virginia Narcisa, et al |
 |  | 23-Jul-2024 | La inclusión y el rechazo de las personas con discapacidad auditiva | Fuster-Rico, Andrea; Antón Ros, Nuria; Pérez-Marco, María |
 |  | 23-Jul-2024 | Rechazo de las personas con discapacidad auditiva | Arráez Vera, Graciela; Antón Ros, Nuria; Fuster-Rico, Andrea |
 |  | 23-Jul-2024 | Las relaciones sociales y el rechazo hacia el alumnado con discapacidad auditiva | Antón Ros, Nuria; Pérez-Marco, María; Arráez Vera, Graciela |
 |  | 19-Jul-2024 | Does school climate affect student well‑being? Anxiety in school situations as a predictor of stress in high‑school students | Fernández-Sogorb, Aitana; Jiménez‑Ayala, Carlos E.; Cargua García, Nancy Isabel, et al |
 |  | 12-Jul-2024 | Impacto de la adicción a videojuegos en adolescentes: diferencias en función del sexo, la asistencia al instituto y el rendimiento académico | Pérez-Marco, María; Fernández-Sogorb, Aitana; Fuster-Rico, Andrea, et al |
 |  | 17-Jun-2024 | Enhancing Accessibility in Academic Buildings: A Discrete Event Simulation Approach for Robotic Assistance | Gadzhimusieva, Diana; Gorelova, Anastasiia; Meliá, Santiago, et al |
 |  | 30-May-2024 | Análisis mediante inteligencia artificial de las emociones del alumnado autista en la interacción social con el robot NAO | Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Rodríguez Quevedo, Ángel |
 |  | 22-Apr-2024 | Utilidad percibida de la robótica en el currículum de Educación Primaria para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo | Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al |
 |  | 15-Mar-2024 | Diferencias entre rechazo escolar y asertividad a partir de los factores de la School Refusal Assessment Scale – Revised | Fuster-Rico, Andrea; Pérez-Marco, María; Antón Ros, Nuria |
 |  | 18-Mar-2024 | School refusal profiles maintained by negative reinforcement and their relationship with self-perceived health | Martínez-Torres, Javier; Gonzálvez, Carolina; Antón Ros, Nuria |
 |  | 11-Dec-2023 | Creation of social interaction environments with robot for autistic children: analysis of assessment instruments and type of activities | Lorenzo, Gonzalo; López-Núñez, Juan Antonio; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al |
 |  | 13-Feb-2024 | Analysis of the Application of the Bee-Bot Robot for the Development of Social Reciprocity Skills in Students with Autism Spectrum Disorder | Pérez-Vázquez, Elena; Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al |