La comunicación de marca en el calzado alicantino

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/86407
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: La comunicación de marca en el calzado alicantino
Autors: Poveda Salvà, Miquel
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Calzado | Comunicación | Marca | Publicidad | Alicante
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2017
Editor: Instituto Alicantino de Cultura "Juan Gil-Albert"
Citació bibliogràfica: Canelobre. 2017, 68: 191-208
Resum: Este artículo revisa la evolución histórica de la comunicación de marca realizada por las empresas del sector del calzado radicadas en Alicante y plantea los retos futuros de la comunicación de marca en el sector.
URI: http://hdl.handle.net/10045/86407
ISSN: 0213-0467
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/article
Drets: © Instituto Alicantino de Cultura Juan Gil-Albert
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: Personal Investigador sense Adscripció a Grup

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail2017_Poveda-Salva_Canelobre.pdfVersión del autor180,82 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.