Customer Care

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/8545
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Customer Care
Títol alternatiu: Atención al cliente
Autors: Aleson-Carbonell, Marian | Palazón Speckens, Manuel
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa
Assignatures: Inglés Turístico Especializado
Estudis en què s'imparteix: Diplomatura en Turismo
Codi: 8392
Paraules clau: Customer | Management | English language | Complaint | Letter | Apology | Order | Invoice
Àrees de coneixement: Filología Inglesa
Data de creació: 2004
Data de publicació: 10-de novembre-2008
Resum: Unit 3_ Customer Care: How to deal with complaints and how to write orders and invoices. Complete process of complaining and apologizing (business perspective).
URI: http://hdl.handle.net/10045/8545
Idioma: eng
Tipus: learningObject
Enllaç a OCW-UA: http://ocw.ua.es/Ciencias_Sociales_y_Juridicas/ingles-turistico-especializado-2008/Course_listing
Apareix a la col·lecció: Docencia - Artes y Humanidades - Ejercicios / Prácticas / Exámenes

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailCustomer Care.pdf422,67 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons