Search


Current filters:
Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 86.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open access2008_Hernandez_Martin_Belendez_EFCCE.pdf.jpgMay-2008The role of the university education in the creation of the social responsible advertising enterprise: the gender equality in the creative departmentHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2009_Martin_Hernandez_Lopez_Ecos_Comunicacion.pdf.jpg2009Actitudes hacia la publicidad convencional e interactiva por parte de los futuros publicitarios: un análisis comparativo por sexoMartín Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra; López Trujillo, Naiara
Open access2011_Martin_Hernandez_Llicons.pdf.jpgJun-2009El control de la comunicación comercial en un mundo globalizado: regulación, autorregulación e hiperregulación de la publicidadMartín Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra
Open access2012_Hernandez_Martin_Belendez_Area_Abierta.pdf.jpgMar-2012Expectativas profesionales de estudiantes de publicidad: ¿una profesión sexualmente sesgada? Un estudio piloto realizado con estudiantes de Alicante, Murcia y NavarraHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2011_Hernandez_Martin_Belendez_Comunicacion_Hombre.pdf.jpgNov-2011La Generación Y de los publicitarios ante la vida laboral y familiar: expectativas de conflicto trabajo-familiaHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2013_Belendez_etal_Psicothema.pdf.jpg2013The factor structure of the Spanish version of the Work-Family Culture Scale in a sample of workers from the advertising sectorBeléndez, Marina; Martín Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra
Open accessFeminismos_27_01.pdf.jpgJun-2016IntroducciónHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta
Open accessPOSTER helsinki 2004_MODERN_HEALTH_WORRIES [Modo de co.pdf.jpgJun-2004Health worries: analysis of mass media influenceBeléndez, Marina; Martín Llaguno, Marta; Suriá Martínez, Raquel; Hernández-Ruiz, Alejandra
Open accessla coruña_final_2005 [Modo de compatibilidad.pdf.jpgSep-2005Trabajo y familia: creencias y expectativas de la futura potencial fuerza laboral del sector publicitarioHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open accessRevista de Comunicación y salud, vol. 1, nº 1, 2011.pdf.jpg2011Cinco años de Código PAOS en España: un análisis DAFOMartín Llaguno, Marta; Fernández-Poyatos, M. Dolores; Ortiz-Moncada, Rocío