Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 27.
Hits de ítem:
Items
AccesoFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertomar-2007Four dimensions of journalistic convergence: a preliminary approach to current media trends at SpainDomingo, David; Salaverría, Ramón; Aguado Terrón, Juan Miguel; Cabrera, María Ángeles; Edo Bolós, Concha; Masip, Pere; Meso Ayerdi, Koldo; Palomo, María Bella; Sádaba, Charo; Orihuela Colliva, José Luis; Portilla, Idoia; Díaz Noci, Javier; Larrañaga, José; Larrondo Ureta, Ainara; López, Xosé; Pereira, Xosé; Gago Mariño, Manuel; Otero, Marita; Fernández Rivera, Celia; Alonso, Jaime; Rojo, Pedro Antonio; López García, Guillermo; Iglesias-García, Mar; Álvarez Marcos, José; García Avilés, José Alberto; Giménez Toledo, Elea
Acceso abierto7-mar-2011The use of blogs as an educational tool: the experience in the subject communication and labor marketRubio Quereda, Pep; Iglesias-García, Mar
Acceso abierto2011The Cyberjournal Comunic@ndo, a learning tool for students of Communication and Media WritingsIglesias-García, Mar; López Deltell, José Vicente; Rubio Quereda, Pep
Acceso abiertomar-2013Spanish and exchange students: an analysis of their transferable skills in marketing modulesGonzález Gascón, Elena; Juan Vigaray, María Dolores de; Carmona Martínez, Julio; Martínez Mora, Carmen; Vallés Amores, María Luisa; López García, Juan José; Hernández Ricarte, Victoria
Acceso abiertojun-2013The acculturation of international residential tourists and their shopping behavioursJuan Vigaray, María Dolores de; Sarabia Sánchez, Francisco J.; Garau Vadell, Joan B.
Acceso abiertoene-2013Location orientation of organic stores in low demand areas: a case study of a niche marketGültekin, Beyza; Juan Vigaray, María Dolores de; Espinosa Seguí, Ana
Acceso abierto2-mar-2015Exploring the Shopping Motivations of International Residential TouristsJuan Vigaray, María Dolores de; Garau Vadell, Joan B.
Acceso abierto1999Beauty and the Doctor: moral issues in health care with regard to appearanceLa Parra-Casado, Daniel; Martín Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa
Acceso abierto16-mar-2010Hormone Replacement Therapy advertising: sense and nonsense on the web pages of the best-selling pharmaceuticals in SpainChilet Rosell, Elisa; Martín Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa; Alonso Coello, Pablo
Acceso abierto2004Breaking the silence ceiling: how gender violence became into a social problem in Spain through media and politicsMartín Llaguno, Marta; Vives-Cases, Carmen