José Zaragoza, un alicantino en la cumbre de la publicidad mundial

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/74089
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: José Zaragoza, un alicantino en la cumbre de la publicidad mundial
Autors: Poveda Salvà, Miquel
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: José Zaragoza | Publicidad | Alicante | DPZ | Brasil
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 3-de juny-2017
Editor: Editorial Prensa Alicantina
Citació bibliogràfica: Diario Información, 3 de junio de 2017, pp. 63
Resum: Artículo sobre José Zaragoza, un alicantino que protagonizó la revolución creativa en la publicidad brasileña.
URI: http://hdl.handle.net/10045/74089
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/contributionToPeriodical
Drets: © Editorial Prensa Alicantina, S.A.
Apareix a la col·lecció: Personal Investigador sense Adscripció a Grup

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail123476835.pdf284,74 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.