Publicidad y Convergencia Mediática. Nuevas estrategias de comunicación persuasiva

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/69307
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Publicidad y Convergencia Mediática. Nuevas estrategias de comunicación persuasiva
Autors: Castello-Martinez, Araceli (coord.) | Pino Romero, Cristina del (coord.)
Grups d'investigació o GITE: Comunicación y Públicos Específicos
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Marketing | Comunicación | Publicidad | Estrategia publicitaria | Tendencias publicitarias
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2017
Editor: Egregius Ediciones
Citació bibliogràfica: Castelló-Martínez, Araceli; Pino-Romero, Cristina del (coords.). Publicidad y Convergencia Mediática. Nuevas estrategias de comunicación persuasiva. Sevilla: Egregius Ediciones, 2017. ISBN 978-84-946978-6-9, 166 p.
URI: http://hdl.handle.net/10045/69307
ISBN: 978-84-946978-6-9
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/book
Drets: © Egregius Ediciones
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://bit.ly/publicidad-convergencia-mediatica
Apareix a la col·lecció: INV - COMPUBES - Libros

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailPublicidad-y-Convergencia-Mediatica_Castello-y-Del-Pino.pdf3,95 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.