Items
Acceso | Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor/es |
| | 2023 | Social Isolation Due to the Pandemic in Older People | Flores-Tena, María José; Mañas-Viejo, Carmen; Navarro Soria, Ignasi |
| | 29-feb-2024 | CuentosIE: can a chatbot about “tales with a message” help to teach emotional intelligence? | Ferrández, Antonio; Lavigne Cerván, Rocio; Peral, Jesús, et al |
| | 28-feb-2024 | Cross-disorder comparison of sensory reactivity, pain, gastro-intestinal symptoms and obsessive-compulsive symptoms in adolescents and young adults with autism and other neurodevelopmental disorders | Martínez-González, Agustín Ernesto; Rodríguez-Jiménez, Tíscar; Piqueras Rodríguez, José Antonio, et al |
| | 2024 | Estudio comparativo entre maestros y estudiantes de magisterio sobre conocimientos en TDAH | Navarro Soria, Ignasi; Fernández García, Sergio; Collado-Valero, Joshua, et al |
| | 22-sep-2023 | Análisis de un taller sobre intervención policial en situaciones de emergencia: debate constructivo y dialógico sobre la violencia en las relaciones de pareja heterosexual | Mañas-Viejo, Carmen; Mendoza Cortés, Vanessa |
| | 15-ago-2023 | The Influence of Emotional Regulation and Cognitive Flexibility on Sleep Habits in Spanish Children and Adolescents through the Lens of Parents | Costa-López, Borja; Lavigne Cerván, Rocio; Collado-Valero, Joshua, et al |
| | jul-2023 | Conocimientos, concepciones erróneas y lagunas de los docentes españoles/italianos y estudiantes acerca del trastorno por déficit de atención e hiperactividad | Martínez Boix, Nuria; Collado-Valero, Joshua; Orts Roche, Arancha, et al |
| | jul-2023 | El desarrollo emocional en el trastorno de déficit de atención e hiperactividad: una revisión sistemática | Terol Sánchez, Lidia; Navarro Soria, Ignasi; Collado-Valero, Joshua, et al |
| | 29-mar-2023 | Anxiety, sleep habits and executive function during the COVID-19 pandemic through parents’ perception: a longitudinal study | Navarro Soria, Ignasi; Costa-López, Borja; Collado-Valero, Joshua, et al |
| | 2011 | Diversidad funcional género y educación | Mañas-Viejo, Carmen; Iniesta Martínez, Almudena |
| | 2011 | El documento wiki como plataforma colaborativa para un aprendizaje significativo en estudios universitarios | Navarro Soria, Ignasi; González Gómez, Carlota; Tortosa Ybáñez, María Teresa |
| | 24-feb-2023 | Intimate Partner Violence in Vulnerable Contexts: A Case Study | Mañas-Viejo, Carmen; Martínez Ruiz, María Ángeles; Burgueño, Francisca |
| | 2011 | El papel de la inteligencia general, la personalidad, la inteligencia emocional y los conocimientos específicos en la inserción laboral de egresados universitarios de educación | Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis; Mañas-Viejo, Carmen |
| | 2019 | Valoración de idoneidad en familia educadora: encajando las piezas de un puzzle | Navarro Soria, Ignasi; García Martínez, Alicia; Real Fernández, Marta |
| | 2010 | La autoevaluación y la evaluación entre iguales como estrategia para el desarrollo de competencias profesionales. Una experiencia docente en el grado de maestro | Navarro Soria, Ignasi; González Gómez, Carlota |
| | 2022 | Familia, estilos parentales y menores en acogimiento | Navarro Soria, Ignasi; Costa-López, Borja; Real Fernández, Marta |
| | 29-jun-2022 | Ciberacoso y Funciones Ejecutivas en niños y adolescentes: una revisión sistemática | Real Fernández, Marta; Navarro Soria, Ignasi; Collado-Valero, Joshua, et al |
| | 5-oct-2021 | Implications of the Online Teaching Model Derived from the COVID-19 Lockdown Situation for Anxiety and Executive Functioning in Spanish Children and Adolescents | Lavigne Cerván, Rocio; Costa-López, Borja; Juárez-Ruiz de Mier, Rocío, et al |
| | 22-sep-2021 | ADHD and Sluggish Cognitive Tempo: Comparing Executive Functioning Response Patterns | Collado-Valero, Joshua; Navarro Soria, Ignasi; Delgado, Beatriz, et al |
| | 17-may-2021 | ADHD Symptomatology, Executive Function and Cognitive Performance Differences between Family Foster Care and Control Group in ADHD-Diagnosed Children | Peñarrubia, María; Navarro Soria, Ignasi; Palacios, Jesús, et al |